یدک کش کرج

امداد خودرو کرج با عنوان یدک کش کرج همیشه و در کمترین زمان ممکن آماده‌ رسیدگی به مشکلات خودروی شما هستیم، به هر ساعت از شبانه‌روز و در هر شرایطی. با بهره‌گیری از تجهیزات کامل و ابزارهای پیشرفته، ما می‌توانیم به سرعت و با دقت، خودروی شما را به مقصد نهایی منتقل یا در محل تعمیر کنیم.

یدک کشی یا یدک کشیدن بدین گونه است که یک ماشین سالم که قدرت و نیروی محرکه ی کافی برای حمل یک خودروی دیگر را دارد بتواند آن خودروی آسیب دیده را به وسیله ی مخصوص مانند سیم بکسل بکشد.

یدک کش کرج
یدک کش کرج

نحوه ی کار بدین گونه است که ماشین یدک کش وسیله‌ی سیم بکسل را در محور عقب خود متصل می کند و سپس یک سوی دیگر آن را به حلقه ی سپر جلوی خودروی شما متصل می کند و با نیروی محرکه ای که دارد ماشین آسیب دیده ی شما را تا تعمیرگاه حمل می کند.

یدک کش کرج

زمانیکه خودروی شما از کار افتاده باشد و قادر به حرکت نباشد می توانید با مجموعه ی یدک کش تماس بگیرید تا خودروی شما را به نزدیکترین تعمیرگاه برساند.

نام بعضی از محله های کرج که به‌طور ویژه پشتیبانی می شوند:
محله عظیمیه مهرشهر جهانشهر فردیس
کوی کارمندان جنوبی باغستان کوی امامیه کوی مدرس
محله گوهر دشت کوی لاله محله منظریه محله حصارک
محله شاهین ویلا گلشهر کیان مهر محله احمدیه
کوی کارمندان شمالی خیابان ولیعصر محله مظاهری محله مهرویلا
هشتگرد صفادشت اتوبان کرج قزوین جاده کرج چالوس
اتوبان کرج قزوین چهارباغ کمالشهر محمدشهر
شهریار اندیشه اتوبان فتح قلعه حسن خان (شهر قدرس)
محله چهارصد دستگاه تمام محله های استان البرز تمام نقاط استان تهران جاده های برون شهری کرج و تهران

پشتیبانی ما برای تمام مناطق یاد شده به‌طور 24 ساعته و تمام مشاوره ها رایگان است. همچنان خدمات امداد رسانی ما محدود به کرج نیست و شامل تمام مناطق استان تهران و البرز و جاده های اطراف آن است.
در چه موارد با یدک کش کرج تماس بگیریم؟

زمانی که خودروی شما به هر دلیلی از جمله: مشکلات فنی و تصادف و موارد دیگر که موجب شود خودرو در جاده مانده باشد و امکان حرکت حتی یک کیلومتر جلوتر را نداشته باشد ؛ باید با یدک کش تماس بگیرید.

مجموعه یدک کش کرج دارای نیروهای متخصص و فعال می باشد و در کوتاه ترین زمان بدون معطلی نیروهای خود را به موقعیت مکانی شما اعزام می‌کند.

یدک کش کرج

البته باید بگوییم که شما برای حمل خودروی خود باید از ماشین مخصوص یدک کشی کمک بگیرید به عنوان مثال: برای یدک کشی ماشین پراید نباید از یک خودروی سواری کمک گرفت زیرا از لحاظ ایمنی صحیح نیست.

همچنین بعضی افراد با اتصالات ضعیف مثل : طناب ، ماشین شخص دیگر را برای کمک و هم نوعی سعی دارند حمل کنند که بسیار خطر ساز است و قابل اطمینان نمی باشد.

بنابراین برای ایمنی بیشتر و جلوگیری از هزینه های‌ ناشی از آسیب دیدن خودرو به خاطر حمل نامناسب، بهترین راه تماس با یدک کش است.
انواع دستگاه یدک کش کرج

در این قسمت باید بگوییم که هر ماشینی با توجه به وزن و اندازه ای که دارد یدک کشی می‌شود، همچنین یدک کشی اتوبوس با یدک کشی خودروی سواری متفاوت است به همین خاطر باید از یدک کشی استفاده کرد که قدرت حمل ماشین مورد نظر را داشته باشد.

اولین یدک کش ، دستگاه اختصاصیintegrated می باشد و برای حمل اتوبوس _ مینی بوس و وسایل نقلیه بزرگ از جمله : کامیون و کامیونت کاربرد دارد.

دومین یدک کش بنام hook می باشد و برای حمل خودروهای اوراقی و قدیمی کاربرد دارد زیرا یدک کش هوک برای حمل خودرو از وسیله ای همچون سیم استفاده می کند که موجب خراشیدگی و آسیب به سپر خودرو می شود و پس از آن تصمیم گرفتند از این دستگاه برای حمل ماشین های اوراقی استفاده کنند.

سومین یدک کش مکانیزمی Wheel lift است که در‌واقع بوسیله ی زنجیر ماشین را می کشد و برای انواع خودروهای سواری کاربرد دارد و نحوه کار کرد آن بدین گونه است که شامل یک میله ی فلزی می باشد که بر روی محور جلو یا عقب ماشین قرار می‌گیرد و آن را از زمین جدا می کند بدین گونه آسیب کمتری به ماشین وارد می شود و از روش دوم ارزان‌تر و مناسب تر است

آژانس های مسافرتی و گردشگری

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button