نمایندگی فروش لوازم یدکی ایساکو زنجان

نمایندگی فروش لوازم یدکی  ایساکو زنجان ،در راستای بهبود فرآیند خدمت‌ رسانی و همچنین ارتقاء سطح خدمات پس از فروش و جلب رضایت مشتریان محترم گروه صنعتی ایران خودرو٬ امکان جستجوی قطعات خودرو و مشاهده قیمت آنها در صفحه قطعات فرآهم گردیده است.

نمایندگی فروش قطعات ایساکو در زنجان

نمایندگی فروش لوازم یدکی  ایساکو زنجان

انـواع سـرویـس هـای خـودرو در نمایندگی ایساکو زنجان

نمایندگی فروش لوازم یدکی ایساکو زنجان
نمایندگی فروش لوازم یدکی ایساکو زنجان

نمایندگی ایساکو زنجان و ارائه خدمات تعمیرگاهی

شرکت (ایساکو) و نمایندگی ایساکو زنجان به مدیریت جعفری، به منظور تامین امنیت و تشخیص اصالت قطعات یدکی اقدام به تدوین طرح ” ظرفیت نظارتی مصرف کننده” نموده که در این طرح کدهای تصادفی به همراه بارکد مخفی QR (Quick Response Code) یا کد پاسخ سریع، بر روی برچسب مشخصات قطعات به منظور شناسایی و پیشگیری از هر گونه جعل و تقلب تعبیه شده است. این سامانه از روش دریافت و پایش اطلاعات و درهم سازی داده‌ها با به‌کارگیری از توابع مخصوص و غیرقابل دسترس استفاده می‌نماید.
تـوصـیـه 1
با توجه به اینكه مراجعه مشتریان جهت انجام هرگونه سرویس (وارانتی) به نمایندگی باعث درنظرگرفتن امتیازات ویژه برای مشتریان خواهد شد.نمایندگی ایساکو زنجان و مشتریان وفادار از سرویس‌ها و تخفیفات ویژه وفاداری برخوردار خواهند شد، حتما به هنگام دریافت خدمات وارانتی از ایكوكارت استفاده نمایید.

نمایندگی فروش قطعات ایساکو در زنجان

نمایندگی ایساکو زنجان و فروش قطعات و لوازم یدکی در زنجان به مدیریت جعفری، شرکت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی ایران خودرو در سال ۱۳۵۶ در قالب شرکت سهامی خاص تأسیس شد

نمایندگی ایساکو زنجان فعالیت شرکت به شرح ذیل می‌باشد:

خرید، فروش، صادرات و واردات انواع خودرو سواری، اتوبوس، مینی بوس، کامیون، وانت و مانند آن – ارائه خدمات پس از فروش به کلیه محصولات ایران خودرو و شرکت‌های تابعه آن – تهیه و توزیع، خرید و فروش، صادرات و واردات قطعات و لوازم یدکی انواع خودرو و خدمات پس از فروش آنها- انجام معاملات بازرگانی و غیر بازرگانی- تأسیس شرکت با مشارکت یا بدون مشارکت اشخاص داخلی و خارجی- خرید کارخانجات و سهام شرکتها- انجام هر عملیات مجاز سود آور- مبادرت به هرگونه فعالیتی برای انجام مفاد بالا یا تسهیل در اجرای آن.

نمایندگی فروش قطعات ایساکو در زنجان

نمایندگی فروش لوازم یدکی ایساکو زنجان
نمایندگی فروش لوازم یدکی ایساکو زنجان

با توجه به تعلق بیش از ۹۹/۹۹ درصد سهام ایساکو به شرکت ایران خودرو (سهامی عام) و با وجود گستردگی موضوع فعالیت شرکت، عمده فعالیت آن طی بیست سال از شروع کار معطوف به بازرگانی قطعه، بخصوص تهیه و توزیع قطعات خودروهای تولیدی شرکت ایران خودرو بوده‌ است. موضوع ارائه خدمات پس از فروش به استفاده کنندگان از محصولات ایران خودرو در ابتدای سال ۱۳۷۱ و پیش از آغاز دهه سوم فعالیت، به شرکت تهیه و توزیع محول شد.

پس از تغییر مدیریت، با تصویب تغییرات اساسنامه شرکت در سال ۱۳۷۸ و درج «خدمات پس از فروش» در موضوع آن، شرکت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی ایران خودرو به صورت رسمی به عنوان ارائه‌کننده خدمات پس از فروش، محصولات ایران خودرو شناخته شد. درابتدای سال۱۳۸۲ خدمات پس از فروش از شرکت ایساکو منتزع و در ابتدای سال ۱۳۸۶ خدمات پس از فروش دوباره به ایساکو ملحق گردید.

ارائه خدمات به خودروهای در راه مانده و یا انتقال خودرو به نمایندگی از طریق تماس با شماره
09032486073
نمایندگی فروش لوازم یدکی ایساکو زنجان
نمایندگی فروش لوازم یدکی ایساکو زنجان

امداد خودرو زنجان

تور وان از ارومیه

Call Now Button