یدک کش ماهنشان 

یدک کش ماهنشان و امداد خورو ماهنشان  دارای کادری مجرب و دستگاههای امدادی بروز با تکنولوژی دنیا بدون کوچکترین نقص در خدمات و در همه جا همراه شماست. پس دیگر نگران خرابی و حمل خودرو خود نباشید.

یدک کش ماهنشان و امداد خورو ماهنشان با خدماتی همچون: تعمیر در محل , یدک کش ماهنشان  خودرو با دکل مناسب خودروهای تصادفی , یدک کش خودروهای خوابیده با ارتفاع کم توسط چرخگیر , حمل خودرو خودروهای لوکس توسط کفی و خودروبر ,سوخت رسانی , تهیه لوازم یدکی و ارائه در محل خودرو , سوخت رسانی , پنچر گیری و … در همه نقاط ایران و پوشش همه استانهای ایران و ساپورت خودروهای داخلی و خودروهای وارداتی را شامل می شود.

یدک کش ماهنشان  و امداد خوروی ماهنشان

دارای کادری مجرب و دستگاههای امدادی بروز با تکنولوژی دنیا بدون کوچکترین نقص در خدمات و در همه جا همراه شماست. پس دیگر نگران خرابی و حمل خودرو خود نباشید. امداد خودرو و خودروبر قزوین همیشه در تلاش است به بهترین نحو ممکن خدمات امدادی را به نتیجه برساند که رضایت مشتریان گرامی را بدست آورد.

این روزها خیلی کم پیش میاد که کسی بتونه بدون وسیله نقلیه نیازهای خودشو برطرف کنه ,پس طبیعیه که خودرو بدلیل مشغله کاری زیاد و یا نبودن زمان کافی به دلیل عدم تعمیرات و سرویسهای مورد نیاز دچار نقص فنی بشه و در نتیجه خودروی شما در جاده و یا شهر دچار نقص فنی بشه .اینجاست که کلمه امداد خودرو و خودروبر به ذهنتون خطور میکنه .

پس اگه به دنباله یک امداد خودرو و خودروبر خوب میگردی کافیه با یکی از شماره های زیر تماس بگیری و مشکل خودرو رو بیان کنی و تیم امدادخودرو قزوین  و خودروبر قزوین نسبت به مشکل خودروی شما تیم امدادی اعزام کنه.

زمانی که کلمه امداد خودرو و خودروبر در کشورمان ایران وجود نداشت مردم در امر خرابی خودرو با مشکلات فراوانی روبرو میشدند ,ولی هم اکنون با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن امداد خودرو و خودروبر این مشکل حل شد .

یدک کش ماهنشان
یدک کش ماهنشان

یدک کش ماهنشان و  امداد خودرو  ماهنشان جعفری در زنجان با سابقه درخشان  در رسته کاری امداد خودرو  ماهنشان و خودروبر همیشه و در تمامی ساعات شبانه روز و تمامی نقاط ایران در تلاش است که مردم عزیز کشورمان از لحاظ نقص فنی خودرو هیچ نگرانی نداشته باشند .

یدک کش ماهنشان  و امداد خودرو ماهنشان  جعفری در زنجان با داشتن شعبات مجاز تعمیرگاهی در تمامی نقاط ایران شرایط را طوری فراهم کرد که دیگر نگران تعمیرگاههای سودجو هم نباشید .یدک کش ماهنشان  و امداد خودرو ماهنشان جعفری در زنجان همیشه و همه جا در کنار شماست

یدک کش ماهنشان  و امداد خوروی جعفری در زنجان دارای یدک کش و خودروبر های هیدرولیکی و ارسال خودرو به تمامی نقاط ایران با بیمه بارنامه معتبر شرکت امداد خودرو و خودروبر قزوین بدون کوچکترین صدمه به خودروی شما و به مقصد رساندن خودرو شما در اسرع وقت .حمل خودروهای صفرکیلومتر , گذر موقت , خودروهای لوکس و گران قیمت, خودروهای وارداتی از جمله کیا , هیوندای , بنز , بی ام و , تویوتا و … به تمامی نقاط ایران توسط یدک کش ماهنشان  و امداد خوروی جعفری در زنجان

انتقال خودرو های صفر کیلومتر و کار کرده از کل ماهنشان  به تمام نقاط ایران در سریع ترین زمان و قیمت خودرو بر منصف انجام می شود.

یدک کش ماهنشان  و امداد خودرو ماهنشان مجهز به :

  1. خودرو بر کفی ماهنشان

  2. یدک کش زنجان

  3. کفی خودرو زنجان

  4. خودرو سوار زنجان

  5. خودرو بر مکانیزه قزوین

  6. خودرو بر چرخ گیر زنجان

  7. خودرو بر کفی کش زنجان

  8. خودرو های سواری امداد زنجان

  9. امداد رسانی جاده ای ماهنشان

  • ارسال مکانیک سیار ماهنشان

  • جرثقیل خودرو بر قزوین

  • حمل خودرو ماهنشان

  • خودرو بر بار قزوین

  • سوخت رسانی به کلیه ی خودرو ها

  • تعویض لاستیک

  • باطری به باطری

  • تعویض تسمه

  • تنظیم موتور ماهنشان

  • تعویض لنت ماهنشان

  • تعویض تسمه تایم

املاک زنجان

 

یدک کش و امدادخودرو
امدادخودرو ماهنشان

ضرورت استفاده از خدمات امدادخودرو ماهنشان

همسو با افزایش میزان استفاده ی افراد از خودروهای شخصی، آمار سوانح و نقص های فنی نیز به طور چشمگیری افزایش یافته است. علاوه بر این امروزه از تکنولوژی های پیچیده و پیشرفته تری در ساخت نسل جدید خودروها در مقایسه با نسلهای گذشته استفاده شده است.

همین امر سبب شده تا افراد کمتر از گذشته بتوانند به هنگام بروز نقص فنی، مشکل ایجاد شده را حل نمایند. این امر یکی از دلایل تأسیس واحد هایی همچون امداد خودرو ماهنشان می باشد.

این واحد به منظور امدادرسانی به خودروهای دارای مشکلات فنی و جلوگیری از بروز هر چه بیشتر خسارات مالی و جانی به عموم، سازمان دهی شده است. این واحد امداد رسان از یدک کش ها و خودروبرهای مجهز و متخصصین فنی زبده جهت کمک به حل مشکلات رانندگان بهره می برد.

از این رو شما میتوانید در صورت بروز هرگونه نقص فنی و در هر ساعتی از شبانه روز با تماس با این مرکز، از خدمات خودرو بر و امدادخودرو  ماهنشاناستفاده نمایید.

توجه داشته باشید که اصرار به حرکت دادن خودروی دارای نقص فنی یا تلاش برای تعمیر غیرتخصصی آن، میتواند احتمال بروز حادثه را افزایش دهد. همچنین این کار میتواند منجر به ایجاد خسارت های پرهزینه و در برخی موارد غیرقابل جبران برای خودروی شما گردد

شماره یدک کش طارم

وبلاگ یدک کش و امدادخودرو

Call Now Button