امداد خودرو خیابان امام بروجرد

نیاز به استفاده از  امداد خودرو خیابان امام بروجرد ممکن است برای بیشتر راننده گان اتفاق افتاده باشد. این ماشین ها شبیه جرثقیل هستند از این نظر که، در طراحی آنها هیدرولیک قدرتمندی وجود دارد و ماشین های را که دچار نقص فنی و یا تصادف می شوند به کمک اهرمی که دارند بلند کرده و آنها را حمل می کنند

تماس فوری 09032486073
امدادخودرو خیابان امام بروجرد
امداد خودرو خیابان امام بروجرد

امدادخودرو خیابان امام بروجرد انواع مختلفی دارد که هر کدام مناسب یک نوع ماشین خاص است. ماشین هایی برای این کار انتخاب می شوند که موتور و شاسی آنها قدرت زیادی داشته باشد.

تماس فوری 09032486073

امدادخودرو خیابان امام بروجرد در قسمت بار خود دارای تجهیزاتی شامل زنجیر کششی و اتصال است. در ایران ماشین هایی مانند نیسان و وانت به عنوان ماشین بکسل به کار می روند.

امدادخودرو خیابان امام بروجرد
امداد خودرو خیابان امام بروجرد

امداد خودرو خیابان امام بروجرد

انواع یدک کش شامل: مدل خودرو بر کامیونی، مدل خودرو بر زنجیری و مدل بلند کننده چرخ هستند.

مدل خودرو بر کامیونی: این نوع زیاد مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد آن، جهت جابجایی ماشین های تصادفی و همچنین ماشین ها صفر و کار نکرده است.

تماس فوری 09032486073

مدل خودرو بر زنجیری: از این نوع بیشتر برای جابجایی ماشین های اوراقی و فرسوده استفاده می شود چون هم باعث آسیب رساندن به سپر ماشین و هم باعث خراشیدگی رنگ ماشین می شود.

مدل بلند کننده چرخ: از این مدل به دلیل اینکه به ماشین آسیب وارد نمی کند و همچنین از لحاظ اقتصادی به صرفه است، بیشتر استفاده می شود. این نوع به وسیله اهرمی که دارد ماشین معیوب را به دنبال خود می کشد. در خیابانهای داخل شهرها جهت انجام بکسل بیشتر از این نوع استفاده می شود.

 به عنوان مثال در خیابان های یک شهر در صورت نیاز به بکسل، استفاده از این نوع بهتر است تا کامیونی، چون نوع کامیونی خود باعث ایجاد ترافیک در محل می شود. به همین دلیل استفاده از یدک کش در شهر سلماس بیشتر از نوع بلند کننده چرخ است چون کار را سریع تر انجام می دهد.

دسته بندی دیگری در مورد ماشین یدک کش خیابان امام بروجرد وجود دارد که آنها را به دو دسته متصل و متحرک تقسیم می کند. نوع متحرک:  از این نوع در کارهای درون شهری استفاده می شود. با استفاده از بکسل متحرک می توان همه دستگاه هایی که کار خط کشی را انجام می دهند حمل کرد.

امدادخودرو خیابان امام بروجرد
امدادخودرو خیابان امام بروجرد

تماس فوری 09032486073

امداد خودرو خیابان امام بروجرد

امدادخودرو خیابان امام بروجرد
امدادخودرو خیابان امام بروجرد

 امدادخودرو خیابان امام بروجرد:در هنگام مواجهه با نقص فنی خودرو چه باید کرد؟

یدک کش خیابان امام بروجرد در سریعترین زمان ممکن در محل حاضر شده و شما را در رفع مشکل فنی ایجاد شده یاری خواهد کرد.

ضرورت استفاده از خدمات امدادخودرو خیابان امام بروجرد

همسو با افزایش میزان استفاده ی افراد از خودروهای شخصی، آمار سوانح و نقص های فنی نیز به طور چشمگیری افزایش یافته است. علاوه بر این امروزه از تکنولوژی های پیچیده و پیشرفته تری در ساخت نسل جدید خودروها در مقایسه با نسلهای گذشته استفاده شده است. همین امر سبب شده تا افراد کمتر از گذشته بتوانند به هنگام بروز نقص فنی، مشکل ایجاد شده را حل نمایند. این امر یکی از دلایل تأسیس واحد هایی همچون امدادخودرو خیابان امام بروجرد می باشد.

تماس فوری 09032486073

امدادخودرو خیابان امام بروجرد با استفاده از یدک کش و خودروبرهای مجهز و متخصصین فنی زبده به حل مشکلات رانندگان کمک میکند.

 

امداد خودرو خیابان امام بروجرد

امدادخودرو  خیابان امام بروجرد با بهره گیری از تیم کارآزموده و حرفه ای در زمینه ی تعمیرات تخصصی خودرو و امور مرتبط با آن، در تمامی ساعات شبانه روز آماده ی امداد رسانی به شهروندان بروجرد و هموطنان ساکن شهرهای مجاور بروجرد می باشد. این گروه با اعزام خودروبر بروجرد به صورت سیار در سطح شهر بروجرد و شهرهای مجاور به رانندگان خدمات ارائه میدهد. لازم به ذکر است که خودروبر و یا یدک کش خیابان امام بروجرد عموماً مجهز به لوازم یدکی ضروری خودرو همچون لاستیک، باتری، تسمه و … می باشند تا در صورت لزوم، ایرادات جزیی را در محل رفع نمایند.

امدادخودرو خیابان امام بروجرد مجهز به یدک کش، خودرو بر کفی، مکانیزه، چرخ گیر، کفی کش، جرثقیل های خودرو بر و انواع خودرو سواری امدادرسان می باشد. این گروه با بهره گیری از این امکانات و فرستادن مکانیک سیار به محل توانایی ارائه ی خدماتی از جمله؛ تنظیم موتور، باتری به باتری، سوخت رسانی، تعویض لاستیک، تسمه، تسمه تایم، لنت را دارا می باشد. همچنین در صورت عدم رفع نقص فنی، نسبت به حمل خودرو به محل مورد نظر شخص اقدام میکند. توجه داشته باشید که فعالیت این مرکز تنها محدود به ارائه خدمات امداد جاده ای و یا ارسال یدک کش خیابان امام بروجرد به محل، جهت رفع نقص فنی خودرو نیست، بلکه این گروه امدادی در زمینه ی نقل و انتقال خودروهای کارکرده و صفر کیلومتر از شهر سلماس به تمامی نقاط کشور نیز فعالیت کرده و در سریعترین زمان و با بیشترین دقت ممکن، نسبت به انجام آن اقدام میکند.

یدک کش خیابان امام بروجرد مجهز به لوازم یدکی ضروری خودرو همچون لاستیک، باتری، تسمه و … می باشد.

 

نکاتی در رابطه با استفاده از امدادخودرو بروجرد

تماس فوری 09032486073

نحوه کار ماشین یدک کش کامیون

جمع بندی

امداد خودرو خیابان امام بروجرد  با بکارگیری تیم کارآزموده و متبحر در زمینه ی تعمیرات خودرو و نیز با بهره گیری از امکاناتی از قبیل؛ یدک کش خیابان امام بروجرد ، انواع خودرو بر و خودروهای سواری امدادرسان آماده است، تا در تمام ساعات شبانه روز در سطح شهر خوی و شهرهای مجاور، خدماتی نظیر باتری به باتری، تنظیم موتور، سوخت رسانی، حمل خودرو، تعویض لاستیک، لنت، تسمه و … را به هموطنان ارائه کند. همچنین این گروه علاوه بر امدادرسانی در زمینه رفع نقص فنی خودرو، در زمینه ی انتقال خودروهای صفر کیلومتر یا کارکرده از بروجرد به کل نقاط کشور نیز فعالیت میکند.

تماس فوری 09032486073

Call Now Button