امداد باتری در ارومیه

اگر باتری ماشین شما کار نمیکند و استارت نمیزند ، اگر حین مسافرت باتری شما دچار مشکل شده است و اگر خدای نکرده باتری ماشین شما به سرقت رفته است و نیاز به امداد و کمک داشتید ، با امداد باتری در ارومیه تماس بگیرید.

خدمات باتری به باتری در محل

امداد باتری در ارومیه
امداد باتری در ارومیه

امداد باتری در ارومیه | تعویض باتری در محل در ارومیه | نصب باتری خودرو در ارومیه

اگر باتری ماشین شما کار نمیکند و استارت نمیزند ، اگر حین مسافرت باتری شما دچار مشکل شده است و اگر خدای نکرده باتری ماشین شما به سرقت رفته است و نیاز به امداد و کمک داشتید ، با امداد باتری در ارومیه تماس بگیرید.

امداد باتری در ارومیه، آذربایجان

09032486073

امداد باتری در ارومیه
امداد باتری در ارومیه

امداد باتری در ارومیه در محل | نصب باتری در محل در ارومیه

در مواقعی که به هر دلیلی باتری ماشین شما دچار مشکل شده باشد یکی از دغدغه های اصلی این است که حالا چطور در کمترین زمان مشکل را حل کنید.امداد باتری در ارومیه

زیرا همه زمانی به سراغ ماشین میروند که فورا باید به محل کار بروند یا به مسافرت یا خرید یا ……. و معمولا فرصت آزاد کمی دارند و ترجیحا باید در سریعترین زمان مشکل حل شود.امداد باتری در ارومیه

پس اگه به دنباله یک امداد باتری در ارومیه میگردی کافیه با  شماره 09032486073 تماس بگیری و مشکل خودرو رو بیان کنی و تیم امداد باتری در ارومیه  نسبت به مشکل خودروی شما تیم امدادی اعزام کنه.

بهترین باتری فروشی در ارومیه

وسایل نقلیه برای شروع به کار موتور درون‌ سوز یا استفاده از برخی امکانات الکترونیکی در حالت خاموش، به یک منبع انرژی برق نیاز دارند. این منبع همان باتری ماشین است که برق اولیه برای روشن شدن موتور را فراهم می‌کند. این قطعه نقشی کلیدی در راه‌اندازی خودرو دارد و چنانچه دچار خرابی شود، مشکلات زیادی را برای مالک وسیله نقلیه ایجاد خواهد کرد. همان‌طور که قابل حدس است.خرید باطری ماشین در ارومیه

باتری  قدمتی به اندازه خود خودرو دارد و جزو قطعات اصلی به شمار می‌رود. با این مقدمه قصد داریم در مطلب حاضر همه نکات مهم درباره باتری ماشین و عواملی را که باعث کاهش عمر یا کارایی این قطعه می‎شوند، مرور کنیم

وسایل نقلیه برای شروع به کار موتور درون‌ سوز یا استفاده از برخی امکانات الکترونیکی در حالت خاموش، به یک منبع انرژی برق نیاز دارند. این منبع همان باتری ماشین است که برق اولیه برای روشن شدن موتور را فراهم می‌کند. این قطعه نقشی کلیدی در راه‌اندازی خودرو دارد و چنانچه دچار خرابی شود، مشکلات زیادی را برای مالک وسیله نقلیه ایجاد خواهد کرد.باطری فروشی ماشین در ارومیه

خرید باتری ماشین در ارومیه

باتری خودرو یکی از اجزای مهم سیستم برقی خودرو است که وظیفه تامین انرژی لازم برای راه‌اندازی موتور و عملکرد سیستم‌های الکتریکی را دارد.

باتر ماشین از چندین سلول تشکیل شده است که هر سلول حاوی دو الکترود مثبت و منفی و الکترولیت است. وقتی موتور خاموش است، باتری خودرو با استفاده از واکنش شیمیایی درون سلول‌ها، برق تولید می‌کند. زمانی که موتور روشن است، باتری خودرو از طریق برق تولیدی توسط دینام یا همان آلترناتور، شارژ می‌شود.

باتری اسیدی خودرو به دلیل حساسیت بالا به دقت بیشتری برای نگهداری نیاز دارند. این نوع باتری برای مناطق گرمسیری مناسب‌تر است. این باتری‌ها که از نسل قدیم محسوب می‌شوند، به خاطر قیمت پایین هنوز طرفداران خاص خود را دارند.

راه های تشخیص خرابی باتری اسیدی

در باتری اسیدی با کنترل سطح آب می‌توان سلامتی یا خرابی آن را تشخیص داد. در این نوع باتری سطح آب باید بین ۱۰ تا ۱۵ میلیمتر بالاتر از صفحات سربی باشد. چنانچه از زیر ماشین آب چکه کرد، کنترل کنید که آیا این آب از باتری نشت می‌کند، یا مربوط به سیستم خنک‌کاری است. اگر مربوط به باتری بود، احتمال خرابی آن قوت می‌گیرد.

باتری اتمی از مزایای متعددی برخوردار است. این باتری حساسیت کمتری به شارژ بیش از حد دارد و زمان شارژ آن کوتاه‌تر است. علاوه بر این، عمر باتری سیلد نسبت به باتری غیرسیلد بیشتر است و تولیدکننده مدت زمان بیشتری را برای نگهداری این نوع باتری در نظر گرفته است. اما باتری اتمی در مقابل دشارژ عمیق ضعف دارد و در صورت رخ دادن این حالت، به سرعت خراب می‌شود و قابل بازگشت نیست. چون در این باتری اسید مایع وجود ندارد و مواد فعال به صورت خشک است، پس از دشارژ عمیق، این مواد فعال از صفحات جدا می‌شود و به باتری آسیب می‌زنند.

راه های تشخیص خرابی باتری اتمی

تشخیص خرابی باتری اتمی یا سیلد سخت‌تر است و از روی ظاهر نمی‌توان متوجه آن شد. برخی از خودروها یک چراغ هشدار مخصوص خرابی باتری دارند که روشن شدن آن به معنای اتمام عمر این قطعه است.

اجاره مینی بوس دربستی ارومیه
آژانس گردشگری آکای سفر ارومیه
Call Now Button