یدک کش شهریار

یدک کش شهریار و امداد خودرو شهریار دارای کادری مجرب و دستگاههای امدادی بروز با تکنولوژی دنیا بدون کوچکترین نقص در خدمات و در همه جا همراه شماست. پس دیگر نگران خرابی و حمل خودرو خود نباشید.

شماره تلفن یدک کش شهریار

09032486073

یدک کش شهریار و امداد خودرو شهریار با خدماتی همچون: تعمیر در محل , یدک کش خودرو با دکل مناسب خودروهای تصادفی , یدک کش خودروهای خوابیده با ارتفاع کم توسط چرخگیر , حمل خودرو خودروهای لوکس توسط کفی و خودروبر ,سوخت رسانی , تهیه لوازم یدکی و ارائه در محل خودرو , سوخت رسانی , پنچر گیری و … در همه نقاط ایران و پوشش همه استانهای ایران و ساپورت خودروهای داخلی و خودروهای وارداتی را شامل می شود.

یدک کش شهریار و امداد خودرو شهریار دارای کادری مجرب و دستگاههای امدادی بروز با تکنولوژی دنیا بدون کوچکترین نقص در خدمات و در همه جا همراه شماست. پس دیگر نگران خرابی و حمل خودرو خود نباشید. امداد خودرو  و خودروبر  همیشه در تلاش است به بهترین نحو ممکن خدمات امدادی را به نتیجه برساند که رضایت مشتریان گرامی را بدست آورد.

این روزها خیلی کم پیش میاد که کسی بتونه بدون وسیله نقلیه نیازهای خودشو برطرف کنه ,پس طبیعیه که خودرو بدلیل مشغله کاری زیاد و یا نبودن زمان کافی به دلیل عدم تعمیرات و سرویسهای مورد نیاز دچار نقص فنی بشه و در نتیجه خودروی شما در جاده و یا شهر دچار نقص فنی بشه .اینجاست که کلمه امداد خودرو و خودروبر به ذهنتون خطور میکنه .پس اگه به دنباله یک امداد خودرو و خودروبر خوب میگردی کافیه با یکی از شماره های زیر تماس بگیری و مشکل خودرو رو بیان کنی و تیم امدادخودرو شهریار و خودروبر شهریار نسبت به مشکل خودروی شما تیم امدادی اعزام کنه.

زمانی که کلمه امداد خودرو شهریار  و خودروبر در کشورمان ایران وجود نداشت مردم در امر خرابی خودرو با مشکلات فراوانی روبرو میشدند ,ولی هم اکنون با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن امداد خودرو و خودروبر این مشکل حل شد .

یدک کش شهریار
یدک کش شهریار

یدک کش شهریار و امداد خودرو شهریار با سابقه درخشان  در رسته کاری امداد خودرو و خودروبر همیشه و در تمامی ساعات شبانه روز و تمامی نقاط ایران در تلاش است که مردم عزیز کشورمان از لحاظ نقص فنی خودرو هیچ نگرانی نداشته باشند .

یدک کش شهریار و امداد خودرو شهریار با داشتن شعبات مجاز تعمیرگاهی در تمامی نقاط ایران شرایط را طوری فراهم کرد که دیگر نگران تعمیرگاههای سودجو هم نباشید .

یدک کش شهریار  و امداد خودرو شهریار همیشه و همه جا در کنار شماست

یدک کش شهریار و امداد خودرو شهریار  دارای یدک کش و خودروبر های هیدرولیکی و ارسال خودرو به تمامی نقاط ایران با بیمه بارنامه معتبر شرکت امداد خودرو و خودروبر قزوین بدون کوچکترین صدمه به خودروی شما و به مقصد رساندن خودرو شما در اسرع وقت .حمل خودروهای صفرکیلومتر , گذر موقت , خودروهای لوکس و گران قیمت, خودروهای وارداتی از جمله کیا , هیوندای , بنز , بی ام و , تویوتا و … به تمامی نقاط ایران توسط یدک کش شهریار  و امداد خودرو شهریار

انتقال خودرو های صفر کیلومتر و کار کرده از کل آرادان به تمام نقاط ایران در سریع ترین زمان و قیمت خودرو بر منصف انجام می شود.

یدک کش شهریار و امداد خودرو شهریار مجهز به :

  1. خودرو بر کفی شهریار

  2. یدک کش همدان

  3. کفی خودرو  شهریار

  4. خودرو سوار ابهر

  5. خودرو بر مکانیزه آرادان

  6. خودرو بر چرخ گیر شهریار

  7. خودرو بر کفی کش آرادان

  8. خودرو های سواری امداد آرادان

  9. امداد رسانی جاده ای آرادان

  • ارسال مکانیک سیار شهریار

  • جرثقیل خودرو بر آرادان

  • حمل خودرو شهریار

  • خودرو بر بار آرادان

  • سوخت رسانی به کلیه ی خودرو ها

  • تعویض لاستیک

  • باطری به باطری

  • تعویض تسمه

  • تنظیم موتور

  • تعویض لنت

  • تعویض تسمه تایم

 

یدک کش شهریار
یدک کش شهریار

رزرواسیون با جالوکس

Call Now Button