جرثقیل حمل خودرو سبزوار

جرثقیل  حمل خودرو سبزوار و گروه جرثقیل به شما  عزیزانی که نیاز به اجاره جرثقیل در سبزوار دارید،با قیمت مناسب جرثقیل اجاره می دهیم. با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت.

نمی نوع جرثقیلی در سبزوار  کار شما را انجام می دهد؟گروه اجاره جرثقیل در سبزوار  به شما مشاوره می دهد تا جرثقیل مورد نظر را برای انجام کارتان 

کدهای خودرهای استان سبزوار ۸۶ و ۹۶ می‌باشد. در خودروهای عمومی، تاکسی‌ها و خودروهای دولتی‌، حروف برای کلیه‌ی شهرهای استان یکسان است. اما در خودروهای شخصی این حرف بستگی به شهری دارد که پلاک خودرو در آن ثبت شده است.

استان سبزوار یکی از پهناورترین استان‌های کشور زیبای ایران است و شهر بزرگ سبزوار، و پرجمعیت‌ترین شهر این استان و مرکز استان سبزوار است.

جرثقیل حمل خودرو سبزوار
جرثقیل حمل خودرو سبزوار

 مساحت این استان برابر با ۹۷٬۴۹۱ کیلومتر مربع است

که ۵٫۹ درصد مساحت کل کشور را شامل می‌شود و از منظر مساحت، هفتمین استان کشور ایران به حساب می آید

جرثقیل حمل خودرو سبزوار

جرثقیل وسیله ای است برای بلند کردن و جا به جا کردن  بارهای سنگین. در گذشته ها جرثقیل قدرت انسان یا حیوان را به کار می‌برده‌است.

در بیشتر پروژه‌های عمرانی جرثقیل برجی ( Tower crane) بیشترین کاربرد را دارد.

 عبارت‌اند از:

جرثقیل حمل خودرو سبزوار
جرثقیل حمل خودرو سبزوار

به منظور بلند نمودن بار در کارگاه‌ها، بسته به نوع فعالیت از طناب‌هایی با جنس‌های متفاوت استفاده می‌شود:

 ۱۲ نکته بسیار مهم  که قبل از اجاره جرثقیل در سبزوار باید بدانید!

  1. قبل از تماس  باید حداقل اطلاعاتی را در مورد کالای خود داشته باشید اطلاعاتی نظیر وزن و حجم بار  تا در موقع تماس با مشاور آن را ارائه دهید.

  2. اطلاعات ساختمانی ک محموله در آن قرار میگیرد ارتفاع ساختمان و فاصله بین محل استقرار جرثقیل تا ساخنمان را بدانید.

  3. اطلاعاتی در مورد فضایی که قصد دارید در آن جرثقیل  حمل خودرو سبزوار را کرایه کنید.

  4. بهتر است برای سرویس دهی بهتر از یک روز قبل یا حداقل چند ساعت قبل از انجام کار برای کرایه جرثقیل  حمل خودرو سبزوار اقدام کنید.

  5. گرفتن استعلام قیمت  از چند دفتر ، البته هرچقدر بیشتر این کار را انجام دهید برای انتخاب دفترا اجاره جرثقیل در سبزوار سردرگم تر میشوید.

  6. بازدید فضای کار جرثقیل توسط پرسنل دفتر جرثقیل  حمل خودرو سبزوار البته قبل از بازدید با اطلاعاتی که شما در اختیار مشاور قرار میدهید به شما یک حدود قیمت ارائه میشود که در صورت قبول آن از مشاور درخواست بازدید فضای انجام کار را بکنید.

  7. اگر محل کاری که برای آن احتیاج به جرثقیل  حمل خودرو سبزوار دارید خیابان یا معابر اصلی است حتما جهت گرفتن مجوز انسداد راه از راهنمایی و رانندگی اقدام کنید که دچار مشکل نشوید .

  8. بهتر است اگر شما در غرب سبزوار هستید از غرب سبزوار جرثقیل تهیه فرمایید یا اگر در شرق سبزوار هستید از شرق سبزوار جرثقیل تهیه فرمایید.

  9. اگر محل کار شما در محدوده طرح و ترافیک است باید  مجاز به تردد محدوده طرح و ترافیک استفاده نمایید .

  10. در صورت امکان در ساعات کم تردد روز جرثقیل  حمل خودرو سبزوار را  تهیه کنید یعنی کار خود را طوری برنامه ریزی کنید که به ساعات اوج ترافیک نزدیک نشود

  11.  از دفتر اجاره جرثقیلی اقدام به تهیه  کنید که پرسنل آن حتما دارای گواهینامه مخصوص جرثقیل باشند.

  12. اگر کالا یا دستگاه شما دارای حساسیت بالایی است قبل از جابه جایی اقدام به تهیه بیمه قلاب نمایید.

خب حالا با آقای ابراهیم همتی نیا در سبزوار تماس  بگیرید تا هرچه سریعتر جرثقیل رو براتون ارسال کنند .09032486073

 

جرثقیل حمل خودرو سبزوار
جرثقیل حمل خودرو سبزوار

حمل و جابه جایی انواع مختلف از  کانکس ها در سبزوار، چیلر، دستگاه های صنعتی، دستگاه های بیمارستانی و آماده عقد قرارداد و همکاری با شرکت های خصوصی و دولتی در سبزوار

خدمات دیگر جرثقیل سبزوار

سریع ترین جابه جایی و حمل و نقل و خدماتی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را از پارس جرثقیل بخواهید.

 

صرفه جویی در هزینه ها

اجاره جرثقیل در سبزوار  به‌صرفه‌تر از خرید جرثقیل است و تنها در صورتی که پروژه شما بسیار بزرگ‌ و حجم کاری شما بالا است خرید جرثقیل به‌صرفه‌تر از اجاره جرثقیل است.

 با بیش ازچندین سال  سابقه کار در صنعت جرثقیل های کوچک و بزرگ همچنین بالابر و خودروبر آماده خدمات دهی به شما مشتریان عزیز

تور وان ترکیه
امدادخودرو جاده ای قزوین

Call Now Button