امدادخودرو قاطول گرمسار،یدک کش قاطول گرمسار،خودروبر قاطول گرمسار

امدادخودرو  قاطول گرمسار

امدادخودرو قاطول گرمسار دارای کادری مجرب و دستگاههای امدادی بروز با تکنولوژی دنیا بدون کوچکترین نقص یدک کش رشت در خدمات و در همه جا همراه شماست. پس دیگر نگران خرابی و حمل خودرو خود نباشید.

امدادخودرو قاطول گرمسار
امدادخودرو قاطول گرمسار

یدک کش قاطول گرمسار  که کلمه امداد خودرو  و خودروبر در کشورمان ایران وجود نداشت مردم در امر خرابی خودرو شماره یدک کش زنجان با مشکلات فراوانی روبرو میشدند ,ولی هم اکنون با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن امداد خودرو و خودروبر این مشکل حل شد .

شماره امدادخودرو قاطول گرمسار

تماس فوری 09100401600

یدک کش قاطول گرمسار

یدک کش قاطول گرمسار با داشتن شعبات مجاز تعمیرگاهی در تمامی نقاط ایران شرایط را طوری فراهم کرد که دیگر نگران تعمیرگاههای سودجو هم نباشید .یدک کش قاطول گرمسار و امداد خودرو قاطول گرمسار همیشه و همه جا در کنار شماست

امدادخودرو قاطول گرمسار دارای یدک کش و خودروبر های شماره یدک کش طارم هیدرولیکی و ارسال خودرو به تمامی نقاط ایران با بیمه بارنامه معتبر شرکت امدادخودرو و خودروبر قاطول گرمسار بدون کوچکترین صدمه به خودروی شما و به مقصد رساندن خودرو شما در اسرع وقت .حمل خودروهای صفرکیلومتر , گذر موقت , خودروهای لوکس و گران قیمت, خودروهای وارداتی از جمله کیا , هیوندای , بنز , و … به تمامی نقاط ایران توسط یدک کش قاطول و امدادخودرو قاطول گرمسار

امدادخودرو  قاطول گرمسار
امدادخودرو  قاطول گرمسار

انتقال خودرو های صفر کیلومتر و کار کرده از کل گرمسار به تمام نقاط ایران امدادخودرو سلماس در سریع ترین زمان و قیمت خودرو بر منصف انجام می شود.

امدادخودرو  قاطول گرمسار   مجهز به :

  1. خودرو بر کفی سرخه

  2. یدک کش همدان

  3. کفی خودرو  قزوین

  4. خودرو سوار ابهر

  5. خودرو بر مکانیزه تاکستان

  6. خودرو بر چرخ گیر طارم

  7. خودرو بر کفی ایوانکی

  8. امداد آرادان

  9. امداد رسانی جاده ای آرادان

یدک کش آرادان

شماره امدادخودرو قاطول گرمسار

 

  یدک کش گرمسار

یدک کش شاهرود

یدک کش گرمسار 

یدک کش مهدی شهر

یدک کش میامی

یدک کش ایوانکی

امدادخودرو قاطول گرمسار

امدادخودرو قاطول گرمسار ابراهیم همتی نیا با سابقه درخشان چندین  ساله بوئین زهرا در رسته کاری امداد خودرو و خودروبر همیشه و در تمامی ساعات شبانه روز و تمامی نقاط ایران در تلاش است که مردم عزیز کشورمان از لحاظ نقص فنی خودرو هیچ نگرانی نداشته باشند .

یدک کش قاطول ابراهیم همتی نیا  دارای کادری مجرب و دستگاههای امدادی بروز با تکنولوژی دنیا بدون کوچکترین نقص در خدمات و در همه جا همراه شماست. پس دیگر نگران خرابی و حمل خودرو خود نباشید.امدادخودرو شهریار

امدادخودرو قاطول گرمسار

امدادخودرو قاطول گرمسار همیشه در تلاش است به بهترین نحو ممکن خدمات امدادی را به نتیجه برساند که رضایت مشتریان گرامی را بدست آورد. یدک کش رباط کریم  این روزها خیلی کم پیش میاد که کسی بتونه بدون وسیله نقلیه نیازهای خودشو برطرف کنه ,پس طبیعیه که  خودرو بدلیل مشغله کاری زیاد و یا نبودن زمان کافی به دلیل عدم تعمیرات و سرویسهای مورد نیاز دچار نقص فنی بشه و در نتیجه خودروی شما در جاده و یا شهر دچار نقص فنی بشه .

خودروبر قاطول گرمسار

اینجاست که کلمه امدادخودرو قاطول گرمسار و خودروبر قاطول گرمسار ابراهیم همتی نیا به ذهنتون خطور میکنه .پس اگه به دنباله یک امداد خودرو و خودروبر خوب میگردی کافیه با یکی از شماره های زیر تماس بگیری یدک کش نهاوندو مشکل خودرو رو بیان کنی و تیم امدادخودرو  و خودروبر  نسبت به مشکل خودروی شما تیم امدادی اعزام کنه.

زمانی که کلمه امداد گرمسار قم  و امداد خودرو  یدک کش شاهرود و خودروبر در کشورمان ایران وجود نداشت مردم در امر خرابی خودرو با مشکلات فراوانی روبرو میشدند ,ولی هم اکنون با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن امداد خودرو و خودروبر این مشکل حل شد .

تور و املاک      امداد خودرو آبیک   امدادخودرو سرخه   امدادخودرو ابهر   امدادخودرو طارم    امدادخودرو شهریار

  گردشگری ارومیه     امدادخودرو محلات  امدادخودرو آوج

شماره امدادخودرو قاطول گرمسار و  نحوه امداد و یدک کشی،نقص فنی خودرو پیشامدی است که، هر راننده حداقل یکبار در دوران رانندگی خود با آن مواجه میشود.

این مسئله در اکثر موارد به صورت جزیی بوده و توسط شخص راننده قابل برطرف سازی می باشد. اما در برخی موارد دیگر، نقص فنی پیش آمده برای خودرو بسیار حاد است. به همین دلیل، تعمیر آن در محل ممکن نبوده و راننده قادر به راه اندازی خودرو خود نمی باشد.

به عنوان مثال اگر در ضمن مسافرت به شهری مانند قاطول گرمسار  ، خودروی شما دچار نقص فنی شد و شما تخصص و یا تجهیزات و امکانات لازم برای تعمیر خودروی خود را نداشتید، پس:

 

امدادخودرو قاطول گرمسار

امدادخودرو قاطول گرمسار مجهز به تعداد زیاد امدادخودرو  یدک کش با امکانات قابل قبول می باشد. امدادخودرو قاطول  و یدک کش قاطول گرمسار در سریعترین زمان ممکن در محل حاضر شده و شما را در رفع مشکل فنی ایجاد شده یاری خواهد کرد.

امدادخودرو قاطول گرمسار در سریعترین زمان ممکن در محل حاضر شده و شما را در رفع مشکل فنی ایجاد شده یاری خواهد کرد.

ضرورت استفاده از خدمات امدادخودرو قاطول گرمسار

همسو با افزایش میزان استفاده ی افراد از خودروهای شخصی، آمار سوانح و نقص های فنی نیز به طور چشمگیری افزایش یافته است. علاوه بر این امروزه از تکنولوژی های پیچیده و پیشرفته تری در ساخت نسل جدید خودروها در مقایسه با نسلهای گذشته استفاده شده است. همین امر سبب شده تا افراد کمتر از گذشته بتوانند به هنگام بروز نقص فنی، مشکل ایجاد شده را حل نمایند. این امر یکی از دلایل تأسیس واحد هایی همچون امدادخودرو قاطول می باشد.

امدادخودرو  قاطول گرمسار
امدادخودرو  قاطول گرمسار

این واحد به منظور امدادرسانی به خودروهای دارای مشکلات فنی و جلوگیری از بروز هر چه بیشتر خسارات مالی و جانی به عموم، سازمان دهی شده است. این واحد امداد رسان از یدک کش ها و خودروبرهای مجهز و متخصصین فنی زبده جهت کمک به حل مشکلات رانندگان بهره می برد.

از این رو شما میتوانید در صورت بروز هرگونه نقص فنی و در هر ساعتی از شبانه روز با تماس با این مرکز، از خدمات خودروبر قاطول گرمسار ابراهیم همتی نیا و امدادخودرو قاطول گرمسار ابراهیم همتی نیا استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که اصرار به حرکت دادن خودروی دارای نقص فنی یا تلاش برای تعمیر غیرتخصصی آن، میتواند احتمال بروز حادثه را افزایش دهد. همچنین این کار میتواند منجر به ایجاد خسارت های پرهزینه و در برخی موارد غیرقابل جبران برای خودروی شما گردد.

امدادخودرو قاطول گرمسار ابراهیم همتی نیا  با استفاده از یدک کش و خودروبرهای مجهز و متخصصین فنی زبده به حل مشکلات رانندگان کمک میکند.

آشنایی با خدمات امدادخودرو قاطول گرمسار و یدک کش قاطول گرمسار

امدادخودرو قاطول گرمسار با بهره گیری از تیم کارآزموده و حرفه ای در زمینه ی تعمیرات تخصصی خودرو و امور مرتبط با آن، در تمامی ساعات شبانه روز آماده ی امداد رسانی به شهروندان قاطول گرمسار  و هموطنان ساکن شهرهای مجاور گرمسار می باشد.

این گروه با اعزام امدادخودرو قاطول گرمسار  و خودروبر قاطول گرمسار  به صورت سیار در سطح شهر گرمسار و شهرهای مجاور به رانندگان خدمات ارائه میدهد. لازم به ذکر است که خودروبر و یا یدک کش قاطول گرمسار  ابراهیم همتی نیا  عموماً مجهز به لوازم یدکی ضروری خودرو همچون لاستیک، باتری، تسمه و … می باشند تا در صورت لزوم، ایرادات جزیی را در محل رفع نمایند.

امدادخودرو قاطول گرمسار مجهز به یدک کش، خودرو بر کفی، مکانیزه، چرخ گیر، کفی کش، جرثقیل های خودرو بر و انواع خودرو سواری امدادرسان می باشد. این گروه با بهره گیری از این امکانات و فرستادن مکانیک سیار به محل توانایی ارائه ی خدماتی از جمله؛ تنظیمیدک کش موتور، باتری به باتری، سوخت رسانی، تعویض لاستیک، تسمه، تسمه تایم، لنت را دارا می باشد. همچنین در صورت عدم رفع نقص فنی، نسبت به حمل خودرو به محل مورد نظر شخص اقدام میکند.

خودروبر قاطول گرمسار

توجه داشته باشید که فعالیت این مرکز تنها محدود به ارائه خدمات امداد جاده ای و یا ارسال امدادخودرو قاطول گرمسار  و  یدک کش قاطول گرمسار  به محل، جهت رفع نقص فنی خودرو نیست، بلکه این گروه امدادی در زمینه ی نقل و انتقال خودروهای کارکرده و صفر کیلومتر از شهر گرمسار به تمامی نقاط کشور نیز فعالیت کرده و در سریعترین زمان و با بیشترین دقت ممکن، نسبت به انجام آن اقدام میکندامدادخودرو قاطول  مجهز به لوازم یدکی ضروری خودرو همچون لاستیک، باتری، تسمه و … می باشد.

جمع بندی امدادخودرو قاطول گرمسار

امدادخودرو قاطول گرمسار با بکارگیری تیم کارآزموده و متبحر در زمینه ی تعمیرات خودرو و نیز با بهره گیری از امکاناتی از قبیل؛ امدادخودرو قاطول و یدک کش بسطام، انواع خودرو بر و خودروهای سواری امدادرسان آماده است، تا در تمام ساعات شبانه روز در سطح شهر قاطول و شهرهای مجاور، خدماتی نظیر باتری به باتری، تنظیم موتور، سوخت رسانی، حمل خودرو، تعویض لاستیک، لنت، تسمه و … را به هموطنان ارائه کند.

شماره امدادخودرو قاطول گرمسار

 

همچنین این گروه علاوه بر امدادرسانی در زمینه رفع نقص فنی خودرو، در زمینه ی انتقال خودروهای صفر کیلومتر یا کارکرده از امدادخودرو قاطول به کل نقاط کشور نیز فعالیت میکند.

یدک کش نطنز    شماره یدک کش زنجان 

یدک کش قاطول گرمسار  و  نحوه امداد و یدک کشی،نقص فنی خودرو پیشامدی است که، هر راننده حداقل یکبار در دوران رانندگی خود با آن مواجه میشود.

این مسئله در اکثر موارد به صورت جزیی بوده و توسط شخص راننده قابل برطرف سازی می باشد. اما در برخی موارد دیگر، نقص فنی پیش آمده برای خودرو بسیار حاد است. به همین دلیل، تعمیر آن در محل ممکن نبوده و راننده قادر به راه اندازی خودرو خود نمی باشد.

به عنوان مثال اگر در ضمن مسافرت به شهری مانند گرمسار، خودروی شما دچار نقص فنی شد و شما تخصص و یا تجهیزات و امکانات لازم برای تعمیر خودروی خود را نداشتید، پس:

 

امدادخودرو بسطام  یدک کش قاطول گرمسار

یدک کش قاطول گرمسار  مجهز به تعداد زیادیامدادخودرو  یدک کش با امکانات قابل قبول می باشد.

شماره امدادخودرو قاطول گرمسار  و یدک کش قاطول گرمسار  در سریعترین زمان ممکن در محل حاضر شده و شما را در رفع مشکل فنی ایجاد شده یاری خواهد کرد.

یدک کش قاطول گرمسار در سریعترین زمان ممکن در محل حاضر شده و شما را در رفع مشکل فنی ایجاد شده یاری خواهد کرد.

ضرورت استفاده از خدمات امدادخودرو قاطول گرمسار

همسو با افزایش میزان استفاده ی افراد از خودروهای شخصی، آمار سوانح و نقص های فنی نیز به طور چشمگیری افزایش یافته است. علاوه بر این امروزه از تکنولوژی های پیچیده و پیشرفته تری در ساخت نسل جدید خودروها در مقایسه با نسلهای گذشته استفاده شده است. همین امر سبب شده تا افراد کمتر از گذشته بتوانند به هنگام بروز نقص فنی، مشکل ایجاد شده را حل نمایند. این امر یکی از دلایل تأسیس واحد هایی همچون امدادخودرو گرمسار می باشد.

این واحد به منظور امدادرسانی به خودروهای دارای مشکلات فنی و جلوگیری از بروز هر چه بیشتر خسارات مالی و جانی به عموم، سازمان دهی شده است. این واحد امداد رسان از یدک کش ها و خودروبرهای مجهز و متخصصین فنی زبده جهت کمک به حل مشکلات رانندگان بهره می برد.

از این رو شما میتوانید در صورت بروز هرگونه نقص فنی و در هر ساعتی از شبانه روز با تماس با این مرکز، از خدمات خودروبر قاطول و امدادخودرو قاطول گرمسار   استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که اصرار به حرکت دادن خودروی دارای نقص فنی یا تلاش برای تعمیر غیرتخصصی آن، میتواند احتمال بروز حادثه را افزایش دهد. همچنین این کار میتواند منجر به ایجاد خسارت های پرهزینه و در برخی موارد غیرقابل جبران برای خودروی شما گردد.

یدک کش قاطول گرمسار  با استفاده از یدک کش و خودروبرهای مجهز و متخصصین فنی زبده به حل مشکلات رانندگان کمک میکند.

آشنایی با خدمات امدادخودرو قاطول گرمسار و  یدک کش قاطول گرمسار

 

این گروه با اعزام یدک کش قاطول گرمسار و خودروبر قاطول گرمسار  به صورت سیار در سطح شهر گرمسار و شهرهای مجاور به رانندگان خدمات ارائه میدهد. لازم به ذکر است که خودروبر و یا یدک کش قاطول گرمسار عموماً مجهز به لوازم یدکی ضروری خودرو همچون لاستیک، باتری، تسمه و … می باشند تا در صورت لزوم، ایرادات جزیی را در محل رفع نمایند.

امدادخودرو قاطول گرمسار ابراهیم همتی نیا مجهز به یدک کش، خودرو بر کفی، مکانیزه، چرخ گیر، کفی کش، جرثقیل های خودرو بر و انواع خودرو سواری امدادرسان می باشد. این گروه با بهره گیری از این امکانات و فرستادن مکانیک سیار به محل توانایی ارائه ی خدماتی از جمله؛ تنظیم موتور، باتری به باتری، سوخت رسانی، تعویض لاستیک، تسمه، تسمه تایم، لنت را دارا می باشد. همچنین در صورت عدم رفع نقص فنی، نسبت به حمل خودرو به محل مورد نظر شخص اقدام میکند.

یدک کش قاطول گرمسار  ابراهیم همتی نیا

توجه داشته باشید که فعالیت این مرکز تنها محدود به ارائه خدمات امداد جاده ای و یا ارسال امدادخودرو قاطول گرمسار و یدک کش قاطول گرمسار به محل، جهت رفع نقص فنی خودرو نیست، بلکه این گروه امدادی در زمینه ی نقل و انتقال خودروهای کارکرده و صفر کیلومتر از شهر گرمسار  به تمامی نقاط کشور نیز فعالیت کرده و در سریعترین زمان و با بیشترین دقت ممکن، نسبت به انجام آن اقدام میکندامدادخودرو قاطول گرمسار مجهز به لوازم یدکی ضروری خودرو همچون لاستیک، باتری، تسمه و … می باشد.

جمع بندی امدادخودرو  قاطول گرمسار

امدادخودرو قاطول با بکارگیری تیم کارآزموده و متبحر در زمینه ی تعمیرات خودرو و نیز با بهره گیری از امکاناتی از قبیل؛ امدادخودرو  قاطول و یدک کش قاطول گرمسار ، انواع خودرو بر و خودروهای سواری امدادرسان آماده است، تا در تمام ساعات شبانه روز در سطح شهر گرمسار و شهرهای مجاور، خدماتی نظیر باتری به باتری، تنظیم موتور، سوخت رسانی، حمل خودرو، تعویض لاستیک، لنت، تسمه و … را به هموطنان ارائه کند.

همچنین این گروه علاوه بر امدادرسانی در زمینه رفع نقص فنی خودرو، در زمینه ی انتقال خودروهای صفر کیلومتر یا کارکرده از گرمسار به کل نقاط کشور نیز فعالیت میکند.

   شماره یدک کش زنجان یدک کش کرج یدک کش بروجرد

 یدک کش قاطول گرمسار

نیاز به استفاده از یدک کش قاطول گرمسار   ممکن است برای بیشتر راننده گان اتفاق افتاده باشد. این ماشین ها شبیه جرثقیل هستند از این نظر که، در طراحی آنها هیدرولیک قدرتمندی وجود دارد و ماشین های را که دچار نقص فنی و یا تصادف می شوند به کمک اهرمی که دارند بلند کرده و آنها را حمل می کنند.

 

یدک کش قاطول گرمسار  ابراهیم همتی نیا

امدادخودرو قاطول گرمسار انواع مختلفی دارد که هر کدام مناسب یک نوع ماشین خاص است. ماشین هایی برای این کار انتخاب می شوند که موتور و یدک کش قاطول در قسمت بار خود دارای تجهیزاتی شامل زنجیر کششی و اتصال است. در ایران ماشین هایی مانند نیسان و وانت به عنوان ماشین بکسل به کار می روند.

امدادخودرو قاطول
امدادخودرو قاطول

انواع یدک کش قاطول گرمسار

انواع یدک کش قاطول شامل: مدل خودرو بر کامیونی، مدل خودرو بر زنجیری و مدل بلند کننده چرخ هستند.

مدل خودرو بر کامیونی: این نوع زیاد مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد آن، جهت جابجایی ماشین های تصادفی و همچنین ماشین ها صفر و کار نکرده است.

مدل خودرو بر زنجیری: از این نوع بیشتر برای جابجایی ماشین های اوراقی و فرسوده استفاده می شود چون هم باعث آسیب رساندن به سپر ماشین و هم باعث خراشیدگی رنگ ماشین می شود.

مدل بلند کننده چرخ: از این مدل به دلیل اینکه به ماشین آسیب وارد نمی کند و همچنین از لحاظ اقتصادی به صرفه است، بیشتر استفاده می شود. این نوع به وسیله اهرمی که دارد ماشین معیوب را به دنبال خود می کشد. در خیابانهای داخل شهرها جهت انجام بکسل بیشتر از این نوع استفاده می شود.

 

 به عنوان مثال در خیابان های یک شهر در صورت نیاز به بکسل، استفاده از این نوع بهتر است تا کامیونی، چون نوع کامیونی خود باعث ایجاد ترافیک در محل می شود. به همین دلیل استفاده از یدک کش در شهر گرمسار بیشتر از نوع بلند کننده چرخ است چون کار را سریع تر انجام می دهد.

دسته بندی دیگری در مورد ماشین یدک کش قاطول وجود دارد که آنها را به دو دسته متصل و متحرک تقسیم می کند.

نوع متحرک:  از این نوع در کارهای درون شهری استفاده می شود. با استفاده از بکسل متحرک می توان همه دستگاه هایی که کار خط کشی را انجام می دهند حمل کرد.

 نوع متحرک دارای چراغ هشدار دهنده است و معمولا شهرداری ها و پلیس راهنمایی و رانندگی از آن استفاده می کنند. بالابر این نوع هیدرولیک است و در دو نوع برقی و دستی وجود دارد.

نوع متصل:  تجهیزات این نوع یدک کش قاطول  به ماشین وصل است و قابل جدا شدن نیست به همین دلیل به آن متصل گفته می شود. در اصل این خودروها در زمان تولیدشان جهت این کار ساخته می شوند، به عنوان مثال ماشین های امدادی ایران خودرو، سایپا، شغل های امدادی و ماشین های کوهستانی از این نوع هستند.

نکاتی در رابطه با استفاده از یدک کش قاطول

در هنگام کار با ماشین یدک کش قاطول گرمسار ابراهیم همتی نیا باید نکاتی رعایت شود از جمله اینکه: * بکسل کردن زمانی مجاز است که نور و دید کافی باشد چون در شرایط کاملا تاریک این کار خطرناک است و ممکن است منجر به تصادف رانندگان دیگر شود * خودرویی که کار بکسل را انجام می دهد باید قدرت کافی جهت حمل ماشین دیگر داشته باشد * خودرویی که دچار نقص شده حتما یک راننده داشته باشد * یدک کش قاطول  مجاز است فقط یک خودرو را یدک کند.

 

یدک کش قاطول گرمسار ابراهیم همتی نیا

نحوه کار ماشین یدک کش گرمسار

امروزه پیشرفته ترین روش ها جهت بکسل کردن استفاده از سیستم براکت است. این سیستم  مربوط به کامیون های یدک کش است. جهت محافظت از خودرویی که کامیون در حال جابجا کردن آن است از یک اسکلت فولادی که در پشت کامیون است استفاده می شود.

در یدک کش قاطول گرمسار  سیستم براکت چرخ ماشین معیوب در بین تیرهای فولادی قرار داده می شود و بعد از این کار چرخ ها با یک سری پین فولادی محکم می شوند تا جایی که دیگر هیچ نوع حرکتی نکنند. به این ترتیب کار تمام می شود، این روش ایمن ترین روش است.

در روش براکت تنها کاری که به صورت دستی انجام می شود این است که پین ها در جای درست قرار داده شوند تا مانع حرکت چرخ ماشین بکسل شده در حین حمل کردن شود. کاری مانند گذاشتن یا برداشتن ماشین معیوب در ماشین یدک کش کامیون به صورت مکانیکی انجام می شود.

 

 

 

Call Now Button