یدک کش رامسر و امداد خودرو رامسر و خودروبر رامسر

یدک کش رامسر

خدمات یدک کش و امداد خودرو در رامسر:

آیا به دنبال یک پارساله برای خودرویتان در شهر رامسر در هر زمانی که نیاز دارید؟ با خدمات یدک کش و امداد خودروی ما، شما همیشه در ایمنی خواهید بود. تیم ما از تخصصی‌ترین فنی‌ها و کارشناسان در زمینه تعمیرات خودرو، آماده است تا در هر وقت که نیاز دارید، به سمت شما حرکت کنند.

خدمات ما شامل:

یدک کش ۲۴ ساعته: آیا در مسیر به دردسر خورده‌اید؟ ما در هر ساعت از شبانه‌روز آماده به خدمت به شما هستیم.

انجام تعمیرات فوری: اگر خودروی شما در میانه جاده دچار مشکل شده است، تعمیرات سریع و حرفه‌ای را به ما بسپارید.

تخلیه سوخت: اگر سوخت خودروتان تمام شده، نگران نباشید! ما به شما سوخت می‌آوریم.

باطری‌گیری: خودروتان روشن نمی‌شود؟ با تیم ما تماس بگیرید تا باطری‌گیری انجام دهیم.

کمک به باز کردن خودرو: در صورت قفل شدن کلیدهای داخل خودرو یا از دست دادن آن‌ها، ما به شما کمک می‌کنیم.

از خدمات ما استفاده کنید و با آرامش خاطر خودرویتان را در مسیر نگه دارید.

یدک کش رامسر
یدک کش رامسر

با انتخاب خدمات یدک کش و امداد خودروی ما، شما به یک تجربه بی‌نظیر از خدمات حمل و نقل و تعمیرات خودرو دست خواهید یافت. ما با بیش از ده سال تجربه در این زمینه، به شما اطمینان می‌دهیم که خودروی شما در دستان حرفه‌ای‌ترین تکنسین‌ها قرار دارد.

پوشش گسترده: ما پوششی گسترده در مناطق مختلف رامسر داریم تا در هر نقطه‌ای که به مشکل برخوردید، به شما کمک کنیم.

سرعت و کارایی: تیم ما با تجهیزات مدرن و تخصص فنی، در سریع‌ترین زمان ممکن به محل شما می‌رسد و مشکل را حل می‌کند.

قیمت منصفانه: ما به ارائه خدمات با قیمت‌های منصفانه و شفاف اعتقاد داریم تا شما احساس رضایت کامل کنید.

خدمات تعمیرات تخصصی: علاوه بر یدک کشی، تیم ما تعمیرات مختلف از جمله مکانیکی، برقی و تعمیرات جاروبک‌ها را نیز انجام می‌دهد.

اگر به دنبال خدماتی اعتماد‌پذیر، سریع و کارآمد هستید، با ما تماس بگیرید و به خیالتان راحت خودرویتان را در مسیر محافظت کنید.

یدک کش رامسر
یدک کش رامسر

البته! در زیر لیستی 10 پاراگرافی از خدمات یدک کش و امداد خودروی ما را برای شما تدوین کرده‌ام:

یدک کش ۲۴ ساعته: تیم ما در هر زمانی از شبانه‌روز آماده به یدک کشی خودرو شما از هر مکانی در رامسر است. اگر در مسیر به دردسر خوردید، ما به شما کمک خواهیم کرد.

تعمیرات فوری: در صورتی که خودروی شما در میانه جاده با مشکل مواجه شد، تیم ما تعمیرات فوری و حرفه‌ای را انجام داده و خودروتان را به حالت اصلی باز خواهد گرداند.

تخلیه سوخت: اگر سوخت خودرو شما تمام شده و در مسیر به کمک نیاز دارید، ما سوخت را به شما تامین خواهیم کرد تا بتوانید به مقصد برسید.

باطری‌گیری: اگر با مشکلات باتری خودرو دست و پنجه نرم می‌کنید، تیم ما با باطری‌گیری سریع، خودرو شما را مجدداً راه‌اندازی خواهد کرد.

کمک به باز کردن خودرو: اگر کلیدهای خودروتان در داخل خودرو گیر کرده یا آن‌ها را از دست داده‌اید، ما با تخصص ما به شما کمک می‌کنیم تا خودروتان را باز کنید.

پنچرتراشی و تعویض لاستیک: اگر لاستیک خودروتان پنچر شده است، ما به شما کمک خواهیم کرد. همچنین، در صورت نیاز، لاستیک‌های شما را تعویض خواهیم کرد.

ارائه سوخت اضافی: در صورتی که برای رسیدن به جایی نیاز به سوخت اضافی دارید، ما به شما سوخت مورد نیاز را تأمین خواهیم کرد.

خدمات رسانی در محل: تیم ما به سرعت به محل حادثه یا مشکل می‌رسد و خدمات لازم را در خود محل ارائه می‌دهد، تا شما نیازی به جابجایی خودرو نداشته باشید.

تعمیرات مکانیکی و برقی: خدمات تخصصی تعمیرات مکانیکی و برقی در محل ارائه می‌شود تا مشکلات تکنیکی خودرو شما با دقت و حرفه‌ای حل شود.

مشاوره تلفنی: همچنین، تیم ما آماده به ارائه مشاوره تلفنی در مورد مشکلات فنی یا راهنمایی در مواقع اضطراری است تا شما با اطمینان بیشتری رو به راه بروید.

بدین وسیله خدمات یدک کش و امداد خودرو در رامسر را به شما توضیح می‌دهیم:

خدمات یدک کش ۲۴ ساعته:

تیم ما در هر ساعت از شبانه‌روز و در هر روز از هفته، آماده به یدک کشی خودرو شما از هر نقطه‌ای در رامسر است. بدون توجه به زمان یا مکان، شما می‌توانید به ما تماس بگیرید و ما با تخصص و تجهیزات لازم، به سرعت به محل شما خواهیم رسید تا خودروتان را به مقصد مطمئن و ایمن برسانیم.

تعمیرات فوری:

اگر خودروی شما در مسیر با مشکل مواجه شد، تیم ما با تخصص فنی و تجهیزات پیشرفته، تعمیرات لازم را انجام خواهد داد. این خدمات شامل تعمیرات مکانیکی، برقی و سایر مشکلات فنی خودرو می‌شود تا شما بدون نگرانی از سفر خود لذت ببرید.

تخلیه سوخت:

در صورتی که سوخت خودروتان تمام شده است و به سوخت اضافی نیاز دارید، تیم ما با تأمین سوخت مناسب، شما را در مسیر خود ترتیب خواهد داد. این امکان به شما می‌دهد که به آرامی و بدون وقفه به مقصد مورد نظرتان برسید.

باطری‌گیری:

باتری خودروتان خالی شده و خودروی شما روشن نمی‌شود؟ تیم ما با تجهیزات مناسب به سرعت به محل شما می‌رسد و با باطری‌گیری حرفه‌ای، خودروتان را مجدداً راه‌اندازی می‌کند.

کمک به باز کردن خودرو:

در مواقعی که کلیدهای خودروتان در داخل خودرو گیر کرده یا آن‌ها را از دست داده‌اید، تیم ما با مهارت و تجهیزات مناسب به شما کمک می‌کند تا به سرعت خودروتان را باز کنید و دوباره به راه بیافتید.

پنچرتراشی و تعویض لاستیک:

اگر لاستیک خودروتان پنچر شده است، نگران نباشید! تیم ما با تجربه و تجهیزات لازم، پنچرتراشی انجام داده و در صورت لزوم، لاستیک‌های شما را تعویض خواهد کرد تا شما بدون تأخیر از مسیر خود ادامه دهید.

ارائه سوخت اضافی:

در صورتی که نیاز به سوخت اضافی برای رسیدن به مقصد دارید، تیم ما با تأمین سوخت مورد نیاز، اطمینان حاصل می‌کند که شما به مقصد خود برسید.

خدمات رسانی در محل:

تیم ما با سرعت به محل حادثه یا مشکل می‌رسد و خدمات لازم را در خود محل ارائه می‌دهد. این امکان به شما می‌دهد تا نیازی به جابجایی خودرو نداشته باشید و بدون تنها کردن محل، مشکل خود را حل کنید.

تعمیرات مکانیکی و برقی:

تیم ما دارای تخصص در تعمیرات مکانیکی و برقی خودرو است. در صورتی که با مشکلات فنی مختلف روبرو شدید، ما با تجهیزات و دانش لازم، مشکلات را شناسایی و به تعمیر خواهیم پرداخت تا خودروتان به حالت اصلی بازگردد.

مشاوره تلفنی:

همچنین، تیم ما آماده به ارائه مشاوره تلفنی در مورد مشکلات فنی یا راهنمایی در مواقع اضطراری است. با تماس با ما، می‌توانید از تجربیات ما بهره‌برده و به خودروی خود اطمینان بیشتری بدهید.

ضرورت استفاده از خدمات امداد خودرو رامسر

همسو با افزایش میزان استفاده ی افراد از خودروهای شخصی، آمار سوانح و نقص های فنی نیز به طور چشمگیری افزایش یافته است. علاوه بر این امروزه از تکنولوژی های پیچیده و پیشرفته تری در ساخت نسل جدید خودروها در مقایسه با نسلهای گذشته استفاده شده است. همین امر سبب شده تا افراد کمتر از گذشته بتوانند به هنگام بروز نقص فنی، مشکل ایجاد شده را حل نمایند. این امر یکی از دلایل تأسیس واحد هایی همچون امداد خودرو رامسر می باشد.

این واحد به منظور امدادرسانی به خودروهای دارای مشکلات فنی و جلوگیری از بروز هر چه بیشتر خسارات مالی و جانی به عموم، سازمان دهی شده است. این واحد امداد رسان از یدک کش ها و خودروبرهای مجهز و متخصصین فنی زبده جهت کمک به حل مشکلات رانندگان بهره می برد.

از این رو شما میتوانید در صورت بروز هرگونه نقص فنی و در هر ساعتی از شبانه روز با تماس با این مرکز، از خدمات خودروبر رامسر و امدادخودرو  رامسر  استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که اصرار به حرکت دادن خودروی دارای نقص فنی یا تلاش برای تعمیر غیرتخصصی آن، میتواند احتمال بروز حادثه را افزایش دهد. همچنین این کار میتواند منجر به ایجاد خسارت های پرهزینه و در برخی موارد غیرقابل جبران برای خودروی شما گردد.

امداد خودرو رامسر  با استفاده از یدک کش و خودروبرهای مجهز و متخصصین فنی زبده به حل مشکلات رانندگان کمک میکند.

آشنایی با خدمات امدادخودرو رامسر و یدک کش رامسر

امداد خودرو رامسر با بهره گیری از تیم کارآزموده و حرفه ای در زمینه ی تعمیرات تخصصی خودرو و امور مرتبط با آن، در تمامی ساعات شبانه روز آماده ی امداد رسانی به شهروندان رامسر و هموطنان ساکن شهرهای مجاور رامسر می باشد.

این گروه با اعزام امدادخودرو رامسر و خودروبر رامسر به صورت سیار در سطح شهر رامسر و شهرهای مجاور به رانندگان خدمات ارائه میدهد. لازم به ذکر است که خودروبر و یا یدک کش رامسر  عموماً مجهز به لوازم یدکی ضروری خودرو همچون لاستیک، باتری، تسمه و … می باشند تا در صورت لزوم، ایرادات جزیی را در محل رفع نمایند.

امداد خودرو رامسر  مجهز به یدک کش، خودرو بر کفی، مکانیزه، چرخ گیر، کفی کش، جرثقیل های خودرو بر و انواع خودرو سواری امدادرسان می باشد. این گروه با بهره گیری از این امکانات و فرستادن مکانیک سیار به محل توانایی ارائه ی خدماتی از جمله؛ تنظیم موتور، باتری به باتری، سوخت رسانی، تعویض لاستیک، تسمه، تسمه تایم، لنت را دارا می باشد. همچنین در صورت عدم رفع نقص فنی، نسبت به حمل خودرو به محل مورد نظر شخص اقدام میکند.

امدادخودرو رامسر
یدک کش رامسر

توجه داشته باشید که فعالیت این مرکز تنها محدود به ارائه خدمات امداد جاده ای و یا ارسال امدادخودرو رامسر  و  یدک کش رامسر به محل، جهت رفع نقص فنی خودرو نیست، بلکه این گروه امدادی در زمینه ی نقل و انتقال خودروهای کارکرده و صفر کیلومتر از شهر رامسر به تمامی نقاط کشور نیز فعالیت کرده و در سریعترین زمان و با بیشترین دقت ممکن، نسبت به انجام آن اقدام میکندامدادخودرو رامسر  مجهز به لوازم یدکی ضروری خودرو همچون لاستیک، باتری، تسمه و … می باشد.

جمع بندی امدادخودرو رامسر

امداد خودرو  رامسر  با بکارگیری تیم کارآزموده و متبحر در زمینه ی تعمیرات خودرو و نیز با بهره گیری از امکاناتی از قبیل؛ امدادخودرو رامسر  و یدک کش رامسر، انواع خودرو بر و خودروهای سواری امدادرسان آماده است، تا در تمام ساعات شبانه روز در سطح شهر الیگودرز و شهرهای مجاور، خدماتی نظیر باتری به باتری، تنظیم موتور، سوخت رسانی، حمل خودرو، تعویض لاستیک، لنت، تسمه و … را به هموطنان ارائه کند.

همچنین این گروه علاوه بر امدادرسانی در زمینه رفع نقص فنی خودرو، در زمینه ی انتقال خودروهای صفر کیلومتر یا کارکرده از  رامسر  به کل نقاط کشور نیز فعالیت میکند.

یدک کش رامسر  و  نحوه امداد و یدک کشی،نقص فنی خودرو پیشامدی است که، هر راننده حداقل یکبار در دوران رانندگی خود با آن مواجه میشود.

این مسئله در اکثر موارد به صورت جزیی بوده و توسط شخص راننده قابل برطرف سازی می باشد. اما در برخی موارد دیگر، نقص فنی پیش آمده برای خودرو بسیار حاد است. به همین دلیل، تعمیر آن در محل ممکن نبوده و راننده قادر به راه اندازی خودرو خود نمی باشد.

به عنوان مثال اگر در ضمن مسافرت به شهری مانند رامسر، خودروی شما دچار نقص فنی شد و شما تخصص و یا تجهیزات و امکانات لازم برای تعمیر خودروی خود را نداشتید، پس:

در وهله ی اول باید با شماره یدک کش رامسر  09032486073تماس حاصل فرمایید.

یدک کش رامسر
یدک کش رامسر

ضرورت استفاده از خدمات امداد خودرو رامسر

همسو با افزایش میزان استفاده ی افراد از خودروهای شخصی، آمار سوانح و نقص های فنی نیز به طور چشمگیری افزایش یافته است. علاوه بر این امروزه از تکنولوژی های پیچیده و پیشرفته تری در ساخت نسل جدید خودروها در مقایسه با نسلهای گذشته استفاده شده است. همین امر سبب شده تا افراد کمتر از گذشته بتوانند به هنگام بروز نقص فنی، مشکل ایجاد شده را حل نمایند. این امر یکی از دلایل تأسیس واحد هایی همچون امداد خودرو رامسر می باشد.

این واحد به منظور امدادرسانی به خودروهای دارای مشکلات فنی و جلوگیری از بروز هر چه بیشتر خسارات مالی و جانی به عموم، سازمان دهی شده است. این واحد امداد رسان از یدک کش ها و خودروبرهای مجهز و متخصصین فنی زبده جهت کمک به حل مشکلات رانندگان بهره می برد.

از این رو شما میتوانید در صورت بروز هرگونه نقص فنی و در هر ساعتی از شبانه روز با تماس با این مرکز، از خدمات خودروبر رامسر و امداد خودرو  رامسر  استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که اصرار به حرکت دادن خودروی دارای نقص فنی یا تلاش برای تعمیر غیرتخصصی آن، میتواند احتمال بروز حادثه را افزایش دهد. همچنین این کار میتواند منجر به ایجاد خسارت های پرهزینه و در برخی موارد غیرقابل جبران برای خودروی شما گردد.

یدک کش رامسر  با استفاده از یدک کش و خودروبرهای مجهز و متخصصین فنی زبده به حل مشکلات رانندگان کمک میکند.

آشنایی با خدمات امداد خودرو رامسر و یدک کش رامسر

یدک کش رامسر با بهره گیری از تیم کارآزموده و حرفه ای در زمینه ی تعمیرات تخصصی خودرو و امور مرتبط با آن، در تمامی ساعات شبانه روز آماده ی امداد رسانی به شهروندان الیگودرز و هموطنان ساکن شهرهای مجاور رامسر می باشد.

این گروه با اعزام یدک کش رامسر و خودروبر رامسر  به صورت سیار در سطح شهر رامسر و شهرهای مجاور به رانندگان خدمات ارائه میدهد. لازم به ذکر است که خودروبر و یا یدک کش رامسر  عموماً مجهز به لوازم یدکی ضروری خودرو همچون لاستیک، باتری، تسمه و … می باشند تا در صورت لزوم، ایرادات جزیی را در محل رفع نمایند.

امداد خودرو رامسر مجهز به یدک کش، خودرو بر کفی، مکانیزه، چرخ گیر، کفی کش، جرثقیل های خودرو بر و انواع خودرو سواری امدادرسان می باشد. این گروه با بهره گیری از این امکانات و فرستادن مکانیک سیار به محل توانایی ارائه ی خدماتی از جمله؛ تنظیم موتور، باتری به باتری، سوخت رسانی، تعویض لاستیک، تسمه، تسمه تایم، لنت را دارا می باشد. همچنین در صورت عدم رفع نقص فنی، نسبت به حمل خودرو به محل مورد نظر شخص اقدام میکند.

یدک کش رامسر
یدک کش رامسر

توجه داشته باشید که فعالیت این مرکز تنها محدود به ارائه خدمات امداد جاده ای و یا ارسال امدادخودرو  رامسر و یدک کش رامسر  به محل، جهت رفع نقص فنی خودرو نیست، بلکه این گروه امدادی در زمینه ی نقل و انتقال خودروهای کارکرده و صفر کیلومتر از شهر رامسر به تمامی نقاط کشور نیز فعالیت کرده و در سریعترین زمان و با بیشترین دقت ممکن، نسبت به انجام آن اقدام میکندامداد خودرو رامسر مجهز به لوازم یدکی ضروری خودرو همچون لاستیک، باتری، تسمه و … می باشد.

جمع بندی امداد خودرو  رامسر

امداد خودرو رامسر  با بکارگیری تیم کارآزموده و متبحر در زمینه ی تعمیرات خودرو و نیز با بهره گیری از امکاناتی از قبیل؛ امدادخودرو  رامسر و یدک کش  رامسر ، انواع خودرو بر و خودروهای سواری امدادرسان آماده است، تا در تمام ساعات شبانه روز در سطح شهر رامسر و شهرهای مجاور، خدماتی نظیر باتری به باتری، تنظیم موتور، سوخت رسانی، حمل خودرو، تعویض لاستیک، لنت، تسمه و … را به هموطنان ارائه کند.

همچنین این گروه علاوه بر امدادرسانی در زمینه رفع نقص فنی خودرو، در زمینه ی انتقال خودروهای صفر کیلومتر یا کارکرده از رامسر به کل نقاط کشور نیز فعالیت میکند.

 یدک کش رامسر

نیاز به استفاده از یدک کش رامسر ممکن است برای بیشتر راننده گان اتفاق افتاده باشد. این ماشین ها شبیه جرثقیل هستند از این نظر که، در طراحی آنها هیدرولیک قدرتمندی وجود دارد و ماشین های را که دچار نقص فنی و یا تصادف می شوند به کمک اهرمی که دارند بلند کرده و آنها را حمل می کنند.

یدک کش رامسر
یدک کش رامسر

یدک کش رامسر  انواع مختلفی دارد که هر کدام مناسب یک نوع ماشین خاص است. ماشین هایی برای این کار انتخاب می شوند که موتور و شاسی آنها قدرت زیادی داشته باشد.

ماشین یدک کش رامسر در قسمت بار خود دارای تجهیزاتی شامل زنجیر کششی و اتصال است. در ایران ماشین هایی مانند نیسان و وانت به عنوان ماشین بکسل به کار می روند.

 

انواع یدک کش رامسر

انواع یدک کش رامسر  شامل: مدل خودرو بر کامیونی، مدل خودرو بر زنجیری و مدل بلند کننده چرخ هستند.

مدل خودرو بر کامیونی: این نوع زیاد مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد آن، جهت جابجایی ماشین های تصادفی و همچنین ماشین ها صفر و کار نکرده است.

مدل خودرو بر زنجیری: از این نوع بیشتر برای جابجایی ماشین های اوراقی و فرسوده استفاده می شود چون هم باعث آسیب رساندن به سپر ماشین و هم باعث خراشیدگی رنگ ماشین می شود.

مدل بلند کننده چرخ: از این مدل به دلیل اینکه به ماشین آسیب وارد نمی کند و همچنین از لحاظ اقتصادی به صرفه است، بیشتر استفاده می شود. این نوع به وسیله اهرمی که دارد ماشین معیوب را به دنبال خود می کشد. در خیابانهای داخل شهرها جهت انجام بکسل بیشتر از این نوع استفاده می شود.

 به عنوان مثال در خیابان های یک شهر در صورت نیاز به بکسل، استفاده از این نوع بهتر است تا کامیونی، چون نوع کامیونی خود باعث ایجاد ترافیک در محل می شود. به همین دلیل استفاده از یدک کش در شهر الیگودرز بیشتر از نوع بلند کننده چرخ است چون کار را سریع تر انجام می دهد.

دسته بندی دیگری در مورد ماشین یدک کش رامسر وجود دارد که آنها را به دو دسته متصل و متحرک تقسیم می کند.

نوع متحرک:  از این نوع در کارهای درون شهری استفاده می شود. با استفاده از بکسل متحرک می توان همه دستگاه هایی که کار خط کشی را انجام می دهند حمل کرد.

 نوع متحرک دارای چراغ هشدار دهنده است و معمولا شهرداری ها و پلیس راهنمایی و رانندگی از آن استفاده می کنند. بالابر این نوع هیدرولیک است و در دو نوع برقی و دستی وجود دارد.

نوع متصل:  تجهیزات این نوع یدک کش رامسر به ماشین وصل است و قابل جدا شدن نیست به همین دلیل به آن متصل گفته می شود. در اصل این خودروها در زمان تولیدشان جهت این کار ساخته می شوند، به عنوان مثال ماشین های امدادی ایران خودرو، سایپا، شغل های امدادی و ماشین های کوهستانی از این نوع هستند.

نکاتی در رابطه با استفاده از یدک کش رامسر

در هنگام کار با ماشین یدک کش رامسر  باید نکاتی رعایت شود از جمله اینکه: * بکسل کردن زمانی مجاز است که نور و دید کافی باشد چون در شرایط کاملا تاریک این کار خطرناک است و ممکن است منجر به تصادف رانندگان دیگر شود * خودرویی که کار بکسل را انجام می دهد باید قدرت کافی جهت حمل ماشین دیگر داشته باشد * خودرویی که دچار نقص شده حتما یک راننده داشته باشد * یدک کش رامسر مجاز است فقط یک خودرو را یدک کند.

 

یدک کش رامسر
یدک کش رامسر

نحوه کار ماشین یدک کش رامسر

امروزه پیشرفته ترین روش ها جهت بکسل کردن استفاده از سیستم براکت است. این سیستم  مربوط به کامیون های یدک کش است. جهت محافظت از خودرویی که کامیون در حال جابجا کردن آن است از یک اسکلت فولادی که در پشت کامیون است استفاده می شود.

در یدک کش رامسر سیستم براکت چرخ ماشین معیوب در بین تیرهای فولادی قرار داده می شود و بعد از این کار چرخ ها با یک سری پین فولادی محکم می شوند تا جایی که دیگر هیچ نوع حرکتی نکنند. به این ترتیب کار تمام می شود، این روش ایمن ترین روش است.

در روش براکت تنها کاری که به صورت دستی انجام می شود این است که پین ها در جای درست قرار داده شوند تا مانع حرکت چرخ ماشین بکسل شده در حین حمل کردن شود. کاری مانند گذاشتن یا برداشتن ماشین معیوب  در ماشین یدک کش کامیون به صورت مکانیکی انجام می شود.

Call Now Button