جرثقیل حمل خودرو دورود

جرثقیل حمل خودرو دورود , جرثقیل حمل خودرو

  • آیا می خواهیددر دورود جرثقیل اجاره کنید؟

  • نمی دانید چه نوع جرثقیلی در دورود اجاره کنید؟

  • سوال های در مورد  اجاره جرثقیل در دورود دارید؟

جرثقیل  حمل خودرو دورود و گروه جرثقیل ابراهیم همتی نیا  به شما  عزیزانی که نیاز به اجاره جرثقیل در دورود دارید،با قیمت مناسب جرثقیل اجاره می دهیم. با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت.

نمی دانید چه نوع جرثقیلی در دورود  کار شما را انجام می دهد؟گروه اجاره جرثقیل در دورود  به شما مشاوره می دهد تا جرثقیل مورد نظر را برای انجام کارتان اجاره کنید.

جرثقیل  حمل خودرو دورود

 

کدهای خودرهای استان دورود ۸۶ و ۹۶ می‌باشد. در خودروهای عمومی، تاکسی‌ها و خودروهای دولتی‌، حروف برای کلیه‌ی شهرهای استان یکسان است. اما در خودروهای شخصی این حرف بستگی به شهری دارد که پلاک خودرو در آن ثبت شده است.

جرثقیل حمل خودرو دورود
جرثقیل حمل خودرو دورود

 

استان دورود یکی از پهناورترین استان‌های کشور زیبای ایران است و شهر بزرگ دورود، و پرجمعیت‌ترین شهر این استان و مرکز استان دورود است.

 

 مساحت این استان برابر با ۹۷٬۴۹۱ کیلومتر مربع است

 

که ۵٫۹ درصد مساحت کل کشور را شامل می‌شود و از منظر مساحت، هفتمین استان کشور ایران به حساب می آید

 

و اما در مورد جرثقیل  حمل خودرو دورود و جرثقیل ابراهیم همتی نیا در دورود ،جرثقیل وسیله ای است برای بلند کردن و جا به جا کردن  بارهای سنگین. در گذشته ها جرثقیل قدرت انسان یا حیوان را به کار می‌برده‌است.

 

در بیشتر پروژه‌های عمرانی جرثقیل برجی ( Tower crane) بیشترین کاربرد را دارد.

جرثقیل  حمل خودرو دورود و جرثقیل در دورود عبارت‌اند از:

  • جرثقیل برجی یا به عبارتی تاورکرین که معمولاً در ساختمان‌های بلند مورد استفاده قرار می‌گیرد و به۳ صورت بر روی زمین نصب می‌شود.

  • جرثقیل سیار دورود – به دو صورت ثابت با نصب جکی (کفی یا بدون کفی، خودروبر و غیره) یا سیار کارگاهی (با بار) عمل می‌کند.

  • جرثقیل سقفی دورود در سالن‌های صنعتی، تولیدی یا سایر خطوط (انبار، تعمیر و غیره) در ارتفاع بر روی خطوط باربر کناری قابل نصب است و عموماً به دو شکل جرثقیل سقفی تک پله یا تک پل و جفت پلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

امدادخودرو دورود
امدادخودرو دورود
  • جرثقیل شناور دورود

  • جرثقیل شناور دورود- به دو صورت دروازه‌ای و نیم دروازه‌ای قابل استفاده می باشد

  • جرثقیل بازویی دورود – به ۲صورت بازویی  یا ستونی بازویی قابل استفاده در صنایع و جاهای مختلف است.

  • جرثقیل آویز دورود – درسالن‌ها و اماکنی با محدودیت ارتفاع و خطوط مونتاژ سری در ظرفیت تا ۵ تن قابل استفاده است.

  • جرثقیل خاص دورود – به‌صورت ترکیبی از گروه‌های قبلی استفاده می‌شود و در موارد استفاده خاص مانند پشته کردن و غیره دارای  کاربرد می باشد.

جرثقیل حمل خودرو دورود
جرثقیل حمل خودرو دورود

 

به منظور بلند نمودن بار در کارگاه‌ها، بسته به نوع فعالیت از طناب‌هایی با جنس‌های متفاوت استفاده می‌شود:

  • زنجیر ساخته شده از  آلیاژهای فولادی

  • طناب سیمی

  • نایلون

  • پلی استر

  • الیاف

  • طناب فیبری طبیعی و مصنوعی

 ۱۲ نکته بسیار مهم  که قبل از اجاره جرثقیل در دورود باید بدانید!

  1. قبل از تماس با اجاره جرقیل در دورود باید حداقل اطلاعاتی را در مورد کالای خود داشته باشید اطلاعاتی نظیر وزن و حجم بار  تا در موقع تماس با مشاور آن را ارائه دهید.

  2. اطلاعات ساختمانی ک محموله در آن قرار میگیرد ارتفاع ساختمان و فاصله بین محل استقرار جرثقیل تا ساخنمان را بدانید.

  3. اطلاعاتی در مورد فضایی که قصد دارید در آن جرثقیل  حمل خودرو دورود را کرایه کنید.

  4. بهتر است برای سرویس دهی بهتر از یک روز قبل یا حداقل چند ساعت قبل از انجام کار برای کرایه جرثقیل  حمل خودرو دورود اقدام کنید.

  5. گرفتن استعلام قیمت جرثقیل  حمل خودرو دورود از چند دفتر کرایه جرثقیل دورود، البته هرچقدر بیشتر این کار را انجام دهید برای انتخاب دفترا اجاره جرثقیل در دورود سردرگم تر میشوید.

  6. بازدید فضای کار جرثقیل توسط پرسنل دفتر جرثقیل  حمل خودرو دورود البته قبل از بازدید با اطلاعاتی که شما در اختیار مشاور قرار میدهید به شما یک حدود قیمت ارائه میشود که در صورت قبول آن از مشاور درخواست بازدید فضای انجام کار را بکنید.

  7. اگر محل کاری که برای آن احتیاج به جرثقیل  حمل خودرو دورود دارید خیابان یا معابر اصلی است حتما جهت گرفتن مجوز انسداد راه از راهنمایی و رانندگی اقدام کنید که دچار مشکل نشوید .

  8. بهتر است اگر شما در غرب دورود هستید از غرب دورود جرثقیل تهیه فرمایید یا اگر در شرق دورود هستید از شرق دورود جرثقیل تهیه فرمایید.

  9. اگر محل کار شما در محدوده طرح و ترافیک است باید از جرثقیل  حمل خودرو دورود مجاز به تردد محدوده طرح و ترافیک استفاده نمایید .

  10. در صورت امکان در ساعات کم تردد روز جرثقیل  حمل خودرو دورود را  تهیه کنید یعنی کار خود را طوری برنامه ریزی کنید که به ساعات اوج ترافیک نزدیک نشود

  11.  از دفتر اجاره جرثقیلی اقدام به تهیه جرثقیل  حمل خودرو دورود کنید که پرسنل آن حتما دارای گواهینامه مخصوص جرثقیل باشند.

  12. اگر کالا یا دستگاه شما دارای حساسیت بالایی است قبل از جابه جایی اقدام به تهیه بیمه قلاب نمایید.

خب حالا با آقای امداد خودرو دورود در دورود تماس  بگیرید تا هرچه سریعتر جرثقیل رو براتون ارسال کنند .09032486073

 

امدادخودرو دورود
امدادخودرو دورود

 

خدمات جرثقیل دورود

 

حمل و جابه جایی انواع مختلف از  کانکس ها در دورود، چیلر، دستگاه های صنعتی، دستگاه های بیمارستانی و آماده عقد قرارداد و همکاری با شرکت های خصوصی و دولتی در دورود

سریع ترین جابه جایی و حمل و نقل و خدماتی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را از پارس جرثقیل بخواهید.

 

صرفه جویی در هزینه ها

اجاره جرثقیل در دورود  به‌صرفه‌تر از خرید جرثقیل است و تنها در صورتی که پروژه شما بسیار بزرگ‌ و حجم کاری شما بالا است خرید جرثقیل به‌صرفه‌تر از اجاره جرثقیل است.

 

  جرثقیل  حمل خودرو دورود و جرثقیل ابراهیم همتی نیا با بیش ازچندین سال  سابقه کار در صنعت جرثقیل های کوچک و بزرگ همچنین بالابر و خودروبر آماده خدمات دهی به شما مشتریان عزیز

 

امدادخودرو خوی

تور وان ترکیه

 

Call Now Button