امداد باتری سمنان

امداد باتری سمنان  به مدیریت آقای ابراهیم همتی نیا در خدمت شماست. شرکت امداد خودرو جرثقیل سمنان مجوز دار و طرف قرارداد با نیروی انتظامی استان سمنان،دارای پروانه کسب امدادخودرو تحت نظارت اتحادیه صنف تعمیرکاران استان سمنان و دارای مجوز از سازمان صنعت،معدن و تجارت،و دارای پروانه کسب از اتحادیه صنف جرثقیل داران،امداد خودرو ابراهیم همتی نیا طرف قراداد با تمام ارگان های دولتی  دارای کادری مجرب و دستگاههای امدادی بروز با تکنولوژی دنیا بدون کوچکترین نقص در خدمات و در همه جا همراه شماست. پس دیگر نگران خرابی و حمل خودرو خود نباشید.

تماس فوری 09100401600
امداد باتری سمنان
امداد باتری سمنان

امدادخودرو سمنان و خودروبر سمنان و یدک کش سمنان به مدیریت آقای ابراهیم همتی نیا بصورت شبانه روزی در خدمت شماست با خدماتی همچون: تعمیر در محل , یدک کش  خودرو با دکل مناسب خودروهای تصادفی , یدک کش خودروهای خوابیده با ارتفاع کم توسط چرخگیر , حمل خودرو خودروهای لوکس توسط کفی و خودروبر ,سوخت رسانی , تهیه لوازم یدکی و ارائه در محل خودرو , سوخت رسانی , پنچر گیری و … در همه نقاط ایران و پوشش همه استانهای ایران و ساپورت خودروهای داخلی و خودروهای وارداتی را شامل می شود.

تماس فوری 09100401600
امداد باتری سمنان
امداد باتری سمنان

امداد خودرو سمنان و خودروبر سمنان و یدک سمنان با کلیه امکانات حمل و امدادی در خدمت شماست.دارای کادری مجرب و دستگاههای امدادی بروز با تکنولوژی دنیا بدون کوچکترین نقص در خدمات و در همه جا همراه شماست. پس دیگر نگران خرابی و حمل خودرو خود نباشید. امداد خودرو سمنان و خودروبر سمنان همیشه در تلاش است به بهترین نحو ممکن خدمات امدادی را به نتیجه برساند که رضایت مشتریان گرامی را بدست آورد.

امداد باتری سمنان

امداد خودرو سمنان و خودروبر سمنان با سابقه درخشان در رسته کاری امداد خودرو و خودروبر و  چرخگیر همیشه و در تمامی ساعات شبانه روز و تمامی نقاط ایران در تلاش است که مردم عزیز کشورمان از لحاظ نقص فنی خودرو هیچ نگرانی نداشته باشند .

امداد باتری سمنان
امداد باتری سمنان

امدادخودرو سمنان  و خودروبر سمنان با داشتن تیم مجاز تعمیرگاهی در تمامی نقاط ایران شرایط را طوری فراهم کرد که دیگر نگران تعمیرگاههای سودجو هم نباشید .امدادخودرو سمنان و خودروبر سمنان همیشه و همه جا در کنار و خودرو شماست

امداد باتری سمنان و خودروبر سمنان دارای یدک کش و خودروبر های هیدرولیکی و ارسال خودرو به تمامی نقاط ایران با بیمه بارنامه معتبر شرکت امداد خودرو و خودروبر سمنان بدون کوچکترین صدمه به خودروی شما و به مقصد رساندن خودرو شما در اسرع وقت .حمل خودروهای صفرکیلومتر , گذر موقت , خودروهای لوکس و گران قیمت, خودروهای وارداتی از جمله کیا , هیوندای , بنز , بی ام و , تویوتا و … به تمامی نقاط ایران توسط امدادخودرو سمنان و خودروبر سمنان

تماس فوری 09100401600

انتقال خودرو های صفر کیلومتر و کار کرده از کل سمنان به تمام نقاط ایران در سریع ترین زمان و قیمت خودرو بر منصف و ارزان  انجام می شود.

امداد باتری سمنان و خودروبر سمنان مجهز به :

  1. خودرو بر مکانیزه سمنان

  2. خودرو بر چرخ گیر سمنان

  3. خودرو بر کفی کش سمنان

  4. خودرو های سواری امداد سمنان

  5. امداد رسانی جاده ای سمنان

تماس فوری 09100401600

املاک سمنان

امداد باتری سمنان  و خودروبر سمنان با داشتن تیم مجاز تعمیرگاهی در تمامی نقاط ایران شرایط را طوری فراهم کرد که دیگر نگران تعمیرگاههای سودجو هم نباشید .امدادخودرو سمنان و خودروبر سمنان همیشه و همه جا در کنار  و خودرو  شماست

امداد خودرو سمنان و  نحوه امداد و یدک کشی،نقص فنی خودرو پیشامدی است که، هر راننده حداقل یکبار در دوران رانندگی خود با آن مواجه میشود.

تماس فوری 09100401600

امداد باتری سمنان

این مسئله در اکثر موارد به صورت جزیی بوده و توسط شخص راننده قابل برطرف سازی می باشد. اما در برخی موارد دیگر، نقص فنی پیش آمده برای خودرو بسیار حاد است. به همین دلیل، تعمیر آن در محل ممکن نبوده و راننده قادر به راه اندازی خودرو خود نمی باشد.

به عنوان مثال اگر در ضمن مسافرت به شهری مانند سمنان، خودروی شما دچار نقص فنی شد و شما تخصص و یا تجهیزات و امکانات لازم برای تعمیر خودروی خود را نداشتید، پس:

امداد باتری سمنان
امداد باتری سمنان

امدادخودرو سمنان مجهز به تعداد زیادیامدادخودرو  یدک کش با امکانات قابل قبول می باشد. امدادخودرو سمنان و یدک کش سمنان در سریعترین زمان ممکن در محل حاضر شده و شما را در رفع مشکل فنی ایجاد شده یاری خواهد کرد.

تماس فوری 09100401600

امدادخودرو  سمنان در سریعترین زمان ممکن در محل حاضر شده و شما را در رفع مشکل فنی ایجاد شده یاری خواهد کرد.

ضرورت استفاده از خدمات امداد باتری سمنان

همسو با افزایش میزان استفاده ی افراد از خودروهای شخصی، آمار سوانح و نقص های فنی نیز به طور چشمگیری افزایش یافته است. علاوه بر این امروزه از تکنولوژی های پیچیده و پیشرفته تری در ساخت نسل جدید خودروها در مقایسه با نسلهای گذشته استفاده شده است. همین امر سبب شده تا افراد کمتر از گذشته بتوانند به هنگام بروز نقص فنی، مشکل ایجاد شده را حل نمایند. این امر یکی از دلایل تأسیس واحد هایی همچون امداد خودرو سمنان می باشد.

این واحد به منظور امدادرسانی به خودروهای دارای مشکلات فنی و جلوگیری از بروز هر چه بیشتر خسارات مالی و جانی به عموم، سازمان دهی شده است. این واحد امداد رسان از یدک کش ها و خودروبرهای مجهز و متخصصین فنی زبده جهت کمک به حل مشکلات رانندگان بهره می برد.

از این رو شما میتوانید در صورت بروز هرگونه نقص فنی و در هر ساعتی از شبانه روز با تماس با این مرکز، از خدمات خودروبر سمنان  و امدادخودرو  سمنان استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که اصرار به حرکت دادن خودروی دارای نقص فنی یا تلاش برای تعمیر غیرتخصصی آن، میتواند احتمال بروز حادثه را افزایش دهد. همچنین این کار میتواند منجر به ایجاد خسارت های پرهزینه و در برخی موارد غیرقابل جبران برای خودروی شما گردد.

امداد خودرو سمنان با استفاده از یدک کش و خودروبرهای مجهز و متخصصین فنی زبده به حل مشکلات رانندگان کمک میکند.

آشنایی با خدمات  باتری سمنان و یدک کش سمنان

امداد خودرو سمنان با بهره گیری از تیم کارآزموده و حرفه ای در زمینه ی تعمیرات تخصصی خودرو و امور مرتبط با آن، در تمامی ساعات شبانه روز آماده ی امداد رسانی به شهروندان سمنانی و هموطنان ساکن شهرهای مجاور سمنان می باشد.

این گروه با اعزام امدادخودرو سمنان و خودروبر سمنان به صورت سیار در سطح شهر سمنان و شهرهای مجاور به رانندگان خدمات ارائه میدهد. لازم به ذکر است که خودروبر و یا یدک کش سمنان عموماً مجهز به لوازم یدکی ضروری خودرو همچون لاستیک، باتری، تسمه و … می باشند تا در صورت لزوم، ایرادات جزیی را در محل رفع نمایند.

تماس فوری 09100401600

امدادخودرو سمنان مجهز به یدک کش، خودرو بر کفی، مکانیزه، چرخ گیر، کفی کش، جرثقیل های خودرو بر و انواع خودرو سواری امدادرسان می باشد. این گروه با بهره گیری از این امکانات و فرستادن مکانیک سیار به محل توانایی ارائه ی خدماتی از جمله؛ تنظیم موتور، باتری به باتری، سوخت رسانی، تعویض لاستیک، تسمه، تسمه تایم، لنت را دارا می باشد. همچنین در صورت عدم رفع نقص فنی، نسبت به حمل خودرو به محل مورد نظر شخص اقدام میکند.

امداد باتری سمنان
امداد باتری سمنان

توجه داشته باشید که فعالیت این مرکز تنها محدود به ارائه خدمات امداد جاده ای و یا ارسال امدادخودرو سمنان و  یدک کش سمنان به محل، جهت رفع نقص فنی خودرو نیست، بلکه این گروه امدادی در زمینه ی نقل و انتقال خودروهای کارکرده و صفر کیلومتر از شهر سمنان به تمامی نقاط کشور نیز فعالیت کرده و در سریعترین زمان و با بیشترین دقت ممکن، نسبت به انجام آن اقدام میکندامدادخودرو سمنان مجهز به لوازم یدکی ضروری خودرو همچون لاستیک، باتری، تسمه و … می باشد.

تماس فوری 09100401600

جمع بندی امداد باتری سمنان

امدادخودرو سمنان با بکارگیری تیم کارآزموده و متبحر در زمینه ی تعمیرات خودرو و نیز با بهره گیری از امکاناتی از قبیل؛ امدادخودرو سمنان و یدک کش سمنان، انواع خودرو بر و خودروهای سواری امدادرسان آماده است، تا در تمام ساعات شبانه روز در سطح شهر سمنان و شهرهای مجاور، خدماتی نظیر باتری به باتری، تنظیم موتور، سوخت رسانی، حمل خودرو، تعویض لاستیک، لنت، تسمه و … را به هموطنان ارائه کند.

همچنین این گروه علاوه بر امدادرسانی در زمینه رفع نقص فنی خودرو، در زمینه ی انتقال خودروهای صفر کیلومتر یا کارکرده از سمنان به کل نقاط کشور نیز فعالیت میکند.

تماس فوری 09100401600

 

Call Now Button