اجاره مینی بوس دربستی ارومیه

با خدمات اجاره مینی بوس دربستی ارومیه، سفرهایتان را به یک سطح جدید از راحتی و استراحت تجربه کنید. ما با مینی بوس‌های مدرن و تمیز، به شما امکان می‌دهیم تا به همراه دوستان یا خانواده، به مقصد مورد نظرتان سفر کنید. خدمات ما شامل راننده حرفه‌ ای، تجهیزات رفاهی، و تضمین ایمنی جاده‌ای است. همچنین، با قیمت‌های رقابتی، تجربه‌ای متفاوت و سرشار از لذت را تجربه خواهید کرد. با ما تماس بگیرید و سفری راحت و بی‌دغدغه را آغاز کنید!

اجاره مینی بوس در ارومیه برای انواع مراسمات با بهترین کیفیت و کمترین قیمت برای داخل شهر ارومیه و خارج از شهر

خدمات اجاره مینی بوس در ارومیه

تماس فوری 09032486073

با اجاره مینی بوس در ارومیه، به تمامی شهرهای زیبا و تاریخی آذربایجان سفر کنید. از شهر باستانی ارومیه با بناهای تاریخی گرفته تا شهر آبی ارومیه با دریاچه ، ما با خدمات ارائه شده، تجربه‌ای منحصر به فرد از سفر را به شما هدیه می‌دهیم. مهمانان عزیز ما علاوه بر راحتی و ایمنی، قابلیت دسترسی به مناطق دیدنی را با مینی بوس‌های مجهز به آخرین تکنولوژی نیز خواهند داشت.

اجاره مینی بوس در ارومیه، پلی به سوی تجربه‌ای به یادماندنی از سفر به آذربایجان است. با ما تماس بگیرید و سفری فراموش‌نشدنی را آغاز کنید.

اجاره مینی بوس دربستی ارومیه

تماس فوری 09032486073

اجاره مینی بوس دربستی ارومیه هیوندا و ایسوزو

مینی بوس ماشینی هست متوسط جهت حمل و نقل مسافر با ظرفیت های 12- 21 نفر که با توجه به امکانات و مدلهای مختلف این ظرفیت ها تغیر میکنید .

اجاره مینی بوس دربستی ارومیه
اجاره مینی بوس دربستی ارومیه

برای مسافرت های با طول 300 کیلومتر و مسیر های کوهستانی بسیار مناسب میباشد.

مینی بوسهای موجود در حمل و نقل کشوری در دو دسته قدیمی و مدرن دسته بندی شده اند و برای سرویسهاس مختلف ارکانها و سازمانها به صورت قراردادی و دایمی تورهای گردشگری و بازدید های دسته جمعی همچنین سرویس های دربستی برای مراسمات مختلف مورد استفاده  میباشد.

تماس فوری 09032486073

اجاره مینی بوس دربستی ارومیه

 با توجه به ساختاری که دارد به نسبت اتوبوس دارای حجم کمتری بوده بنابر این از مزایای مینی بوس میتوان به هزینهای کمتر آن اشاره کرد.مینی بوس های قدیمی که در حمل و نقل مورد استفاده قرار میگیرند دارای امکانات بسیار محدودی میباشند و در انها تنها میتوان به سیستم گرمایشی اشاره کرد.

اما مینی بوسهای مدرن دارای امکانات بسیار زیادی از آن جمله سیستم صوتی تصویری، سرمایشی و گرمایش اشاره کرد که با توجه به امکانات و ساختار آنها ظرفیت های مختلفی دارند که در ادامه سعی میکنیم به معرفی تعدادی از آنها بپردازیم.

اجاره مینی بوس دربستی ارومیه

ما با بهرمندی از راننده های متعهد و حرفه ای آماده ایم که با ارائه انواع مختلف مینی بوس اماده ایم خدمات ذیل را ارائه دهیم.

تعهد ما ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیزمان هست

تماس فوری 09032486073

اجاره مینی بوس دربستی ارومیه
اجاره مینی بوس دربستی ارومیه

 ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس، مینی‌بوس، میدل‌باس، ون و سواری دربستی به تمامی نقاط شهر ارومیه تا هر مقصدی که می خواهید و اجاره انواع اتوبوس بخ سایر کشورهای همسایه با ارائه بهترین سرویس ها ما مفتخریم به سرویس دهی به سازمان‌ها، ادارات،شرکت‌ها و سایر مراکز دولتی و خصوصی همراه با سابقه طولانی و درخشان در بسیاری از سفرهای درون شهری و برون شهری ما آماده پاسخگویی به نیازهای شما عزیزان هستیم

  اجاره دادن انواع : مینی‌بوس و اتوبوس‌های دربستی توریستی جهت تورهای گردشگری، بازدیدها و سفرهای دسته جمعی به صورت یک یا چند روزه می باشد

اجاره مینی بوس برای جابجایی و سایر سرویس ها معمولا بین 12 تا 21 نفر می باشد که بسته به نوع و کیفیت خورو انتخاب شده می تواند متفاوت باشد .

اجاره مینی بوس دربستی ارومیه

با خدمات اجاره مینی بوس در ارومیه، به سفرهایی به سرزمین زیبای آذربایجان گسترده تر و جذاب‌تر دست پیدا کنید. از مناظر طبیعی اشکان‌دره گرفته تا بازارهای رنگارنگ ارومیه، با مینی بوس‌های مدرن و راحت ما، از تمامی زیبایی‌های این منطقه لذت ببرید. خدمات ما با راننده با تجربه، تجهیزات رفاهی و ایمنی جاده‌ای، تجربه‌ای بی‌نظیر از مسافرت را برای شما رقم می‌زند. با ما همراه شوید و آذربایجان را با آرامش و سهولت کامل بپیمایید.

تماس فوری 09032486073 

1- مینی بوس های معمولی :

مینی بوس های معمولی که شامل :مینی بوس بنز قدیمی- فیات قدیمی – اویکو قدیمی که از قدیم مورد استفاده قرار میگرفت که امروزه نیز برای ارائه سرویس نیز مورد استفاده قرار میگیرد .الارغم اینکه تا هم اکنون سعی بر این بوده   که این قبیل از وسایل نقلیه جمع آوری شود تا وسیله های بهتری جایگزین این قبیل از مینی بوس ها گردد ولی هنوز به نتیجه درستی دست نیافته اند.

این نوع مینی بوس ها دارای سیستم گرمایشی مناسبی میباشند ولی نقطه ضعفی که دارند این است که فاقد سیستم سرمایشی می باشند  گرچه برخی اندک از صاحبان این خودرو به صورت دستی اقدام به وصل سیستم سرمایشی میکنند ولی بصورت استاندارد هیچ کدوم سیستم سرمایشی ندارند مینی بوس بنز قدیمی : ظرفیت این قبیل از مینی بوسها  16 نفر میباشد و معمولا برای ارائه سرویس به کارگران کارخانجات و شرکت های دولتی و خصوصی استفاده می شود .

فاقد سیستم سرمایشی بوده ولی سیستم گرمایشی به نسبت خوبی را دارا می باشند .

مینی بوس های تشریفاتی : از جمله مینی بوس های تشریفاتی میتوان مینی بوس هیوندا مینی بوس سیترا اشاره نمود که ظرفیت  18 نفره و مینی بوس سیترا با ظرفیت  21 نفره مینی بوس اویکو جدید مینی بوس ایسوزو مینی بوس آرین مینی بوس فیات دوکاتو را می توان نام برد.کرایه مینی بوس در ارومیه

این نوع مینی بوس ها دارای سیستم سرمایشی و گرمایشی بسیار مطلوبی می باشند و در بعضی موارد سیستم صوتی حرفه ای نیز نصب میگردد که مناسب شرکت های ایرانگردی بوده و معمولا در تورهای خارج از ارومیه کاربرد بسیاری دارند .مینی بوس دربستی در ارومیه و قیمت دربستی مینی بوس در ارومیه،مینی بوس برای مارمیشو

اجاره مینی بوس دربستی ارومیه

تماس فوری 09032486073

اجاره مینی بوس برای تور

کرایه صندلی ارومیه

Call Now Button