امداد خودرو قلهک تهران

یدک کش خودرو قلهک تهران با امکانات و تجهیزات با عنوان امداد خودرو قلهک در خدمت شماست شماره تماس فوری 09032486073

آیا همیشه در تهران با خودروتان به مقصد مورد نظر می‌رسید؟ آیا تا به حال در مسیر خود با مشکلات فنی یا حادثه‌ای روبرو شده‌اید که برای حل آن نیاز به امداد خودرو داشتید؟ امداد خودرو یکی از خدمات حیاتی است که در صورت بروز مشکلات فنی یا حوادث برای رانندگان ضروری است. امداد خودرو قلهک تهران با ارائه خدماتی سریع و کارآمد، به شما کمک می‌کند تا به سرعت به مقصد خود برسید و از مشکلات رانندگی جلوگیری کنید.

امداد خودرو قلهک تهران

امداد خودرو قلهک تهران با تیمی مجرب و متخصص، آماده پاسخگویی به نیازهای شما در هر زمان و هر مکان است. این خدمات شامل تعمیرات فوری، جابجایی خودرو، تعویض لاستیک، تزریق بنزین، شارژ باطری و … می‌باشد. همچنین اگر به دلایلی نیاز به یدک کش دارید، امداد خودرو تهران با داشتن یدک کش‌های مجهز و حرفه‌ای، به شما کمک می‌کند تا خودروتان به مقصد منتقل شود.

امداد خودرو قلهک تهران
امداد خودرو قلهک تهران

با استفاده از خدمات امداد خودرو تهران، می‌توانید با آسایش و اطمینان به مقصد خود برسید و از هرگونه نگرانی درباره مشکلات فنی خودرو خلاص شوید. بنابراین، در صورت بوجود آمدن هر گونه مشکلات رانندگی، با صدا زدن به امداد خودرو تهران، به راحتی و سرعت مورد نظرتان را تحقق بخشید.

امداد خودرو قلهک تهران

جابجايي انواع خودروهاي ايراني و خارجي، تصادفي، لوكس، صفر و كلاسيك  تهران و كليه نقاط تهران و ارسال به تمامی شهرستان ها با خودروبر قلهک تهران در اسرع وقت با كادری مجرب بدون آسيب رساندن به خودروی امداد خواهان گرامی، به صورت تضمينی در كليه ساعات شبانه روز در خدمت شما هموطنان عزیز خواهیم بود.

همچنین امدادگران خودور بر درکه تعمیراتی نظیر انجام کمک باطری خودروها، تعویض تسمه خودروهای ایرانی و خارجی، تعویض پمپ بنزین و تعویض شمع و … بطور سیار انجام می دهند.
شماره تماس های خودروبر درکه تهران

در صورتيكه خودروی شما به هر علتی قابل حركت نبوده يا حركت آن ممكن است باعث بروز خطر گردد و نیاز به امداد رسانی و یا خودروبر داشته باشید، در تمامی روزهای هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز با امدادخودرو 09032486073تماس حاصل نموده، تا با بهره گيري از نيروهاي متخصص و جديدترين سيستم هاي حمل و نقل و جابه جايي خودرو در سريعترين زمان و نازل ترین هزینه اقدام به رفع مشكل و راه اندازي خودروي شما نماییم.

امدادخودرو کشوری با سال ها تجربه در زمینه امداد خودرو و خودروبر آماده خدمات رسانی به هموطنان عزیز می باشد. امداد خودرو قلهک تهران آمادگی آن را دارد تا به صورت 24 ساعته امداد حمل خودرو را با ضمانت و کیفیت عالی برای شما انجام دهد. برای آن دسته از کاربرانی که مشکل خودروی آن‌ها در محل رفع نمی‌شود، امدادگران ما با استفاده از یدک‌کش و خودروبر مناسب، خودرو را به نزدیکترین تعمیرگاه طرف قرارداد با قیمت مناسب منتقل کرده و خدمات تعمیرگاهی را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت ارائه می‌دهد. همه ی خدمات تعمیرگاه های طرف قرارداد شرکت به صورت مداوم توسط تیم پشتیبانی و کارشناسی پیگیری می‌شوند. از دیگر خدمات امداد خودرو 1593 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

خودروبر قلهک تهران
امداد خودرو قلهک تهران
کفی خودرو قلهک تهران
یدک کش  تهران
حمل خودرو  تهران
خودرو سوار قلهک تهران
حمل ماشین قلهک تهران
حمل و جا به جایی انواع خودروهای صفر و کارکرده در سراسر شهر درکه تهران

امداد خودرو قلهک تهران

ویژگی یدک‌کش قلهک تهران و ایمن

خودروی یدک کش باید دارای قدرت و نیروی کششی زیادی برای بلند کردن و انتقال ماشین خراب شده را داشته باشد. همچنین شاسی خودروبر باید توان حمل و کشیدن سایر خودروها را نیز داشته باشد. در کشورمان معمولا خودروهایی مانند وانت نیسان توانایی یدک‌کشی مناسب دارند و به همین دلیل بسیار پرکاربرد است.

تجهیزات لازم برای یدک کش ها شامل: زنجیر اتصال و میله مهار یا کشش خودرو می باشد. با توجه به اینکه تجهیزات یدک کش در زیر خودروی خراب شده قرار دارد لذا ضروری است تا از لاستیک محافظ در زیر بدنه استفاده گردد تا بدنه خودروی حمل شده آسیب نبیند.

طلاسازی در ارومیه

Call Now Button