یدک کش سرخه

یدک کش سرخه در خدمت شماست. دارای کادری مجرب و دستگاههای امدادی بروز با تکنولوژی دنیا بدون کوچکترین نقص در خدمات و در همه جا همراه شماست. پس دیگر نگران خرابی و حمل خودرو خود نباشید.

تماس فوری 09032486073

یدک کش سرخه
یدک کش سرخه

 امداد خودرو سرخه  با خدماتی همچون: تعمیر در محل , یدک کش سرخه خودرو با دکل مناسب خودروهای تصادفی , یدک کش خودروهای خوابیده با ارتفاع کم توسط چرخگیر , حمل خودرو خودروهای لوکس توسط کفی و خودروبر ,سوخت رسانی , تهیه لوازم یدکی و ارائه در محل خودرو , سوخت رسانی , پنچر گیری و … در همه نقاط ایران و پوشش همه استانهای ایران و ساپورت خودروهای داخلی و خودروهای وارداتی را شامل می شود.

یدک کش سرخه
یدک کش سرخه

امداد خودرو سرخه دارای کادری مجرب و دستگاههای امدادی بروز با تکنولوژی دنیا بدون کوچکترین نقص در خدمات و در همه جا همراه شماست.

پس دیگر نگران خرابی و حمل خودرو خود نباشید. امداد خودرو و خودروبر همیشه در تلاش است به بهترین نحو ممکن خدمات امدادی را به نتیجه برساند که رضایت مشتریان گرامی را بدست آورد. این روزها خیلی کم پیش میاد که کسی بتونه بدون وسیله نقلیه نیازهای خودشو برطرف کنه

تماس فوری 09032486073

پس طبیعیه که خودرو بدلیل مشغله کاری زیاد و یا نبودن زمان کافی به دلیل عدم تعمیرات و سرویسهای مورد نیاز دچار نقص فنی بشه و در نتیجه خودروی شما در جاده و یا شهر دچار نقص فنی بشه .

کلمه امداد خودرو و خودروبر به ذهنتون خطور میکنه .پس اگه به دنباله یک امدادخودرو سرخه و خودروبر خوب میگردی کافیه با یکی از شماره های زیر تماس بگیری و مشکل خودرو رو بیان کنی و تیم امدادخودرو سرخه  نسبت به مشکل خودروی شما تیم امدادی اعزام کنه.

خودروبر در کشورمان ایران وجود نداشت مردم در امر خرابی خودرو با مشکلات فراوانی روبرو میشدند ,ولی هم اکنون با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن امداد خودرو و خودروبر این مشکل حل شد.

امدادخودرو سرخه
امداد خودرو سرخه

 امدادخودرو سرخه با سابقه درخشان چندین ساله در رسته کاری امداد خودرو و خودروبر همیشه و در تمامی ساعات شبانه روز و تمامی نقاط ایران در تلاش است که مردم عزیز کشورمان از لحاظ نقص فنی خودرو هیچ نگرانی نداشته باشند .یدک کش سرخه در خدمت شماست

تماس فوری 09032486073

 امدادخودرو سرخه داشتن شعبات مجاز تعمیرگاهی در تمامی نقاط ایران شرایط را طوری فراهم کرد که دیگر نگران تعمیرگاههای سودجو هم نباشید .

 دارای یدک کش و خودروبر های هیدرولیکی و ارسال خودرو به تمامی نقاط ایران با بیمه بارنامه معتبر شرکت امداد خودرو و خودروبر سرخه بدون کوچکترین صدمه به خودروی شما و به مقصد رساندن خودرو شما در اسرع وقت .حمل خودروهای صفرکیلومتر , گذر موقت , خودروهای لوکس و گران قیمت, خودروهای وارداتی از جمله کیا , هیوندای , بنز , بی ام و , تویوتا و … به تمامی نقاط ایران 

انتقال خودرو های صفر کیلومتر و کار کرده از کل سرخه به تمام نقاط ایران در سریع ترین زمان و قیمت خودرو بر منصف انجام می شود.

امداد خودرو سرخه مجهز به :

تماس فوری 09032486073

  1. کفی خودرو سرخه

  2. خودرو سوار سرخه

  3. خودرو بر کفی

  4. خودرو های سواری امداد

  5. امداد رسانی جاده ای

  • ارسال مکانیک سیار سرخه

  • جرثقیل خودروبر سرخه

  • حمل خودرو

  • خودروبر سرخه

  • سوخت رسانی به کلیه ی خودرو ها

  • تعویض لاستیک

  • باطری به باطری سرخه

  • تعویض تسمه

  • تنظیم موتور

  • تعویض لنت

  • تعویض تسمه تایم

همچنین، امداد خودرو  سرخه در مواقع اضطراری و بحرانی به رانندگان کمک می‌کند. این تیم‌ها با داشتن ابزارها و تجهیزات مناسب، به سرعت به محل حادثه می‌رسند و با تخصص خود، اقدام به رفع اشکال‌ترین موارد فنی می‌نمایند. این اقدامات نه تنها زمان طولانی‌تری را از مسافران در جاده‌ها حفظ می‌کند، بلکه از وقوع تصادفات و مشکلات بزرگتر جلوگیری می‌کند.

تماس فوری 09032486073

 

در موارد اورژانسی و بحرانی، خودروبر سرخه نیز در خدمت رانندگان است. این خدمت‌دهنده‌ها با تجهیزات و وسایل لازم، در مواقعی که خودروی شما در مسیر متوقف شده است، به سرعت به محل می‌رسند و با تخصص خود، خودرو را به مقصد مورد نظر منتقل می‌کنند.جرثقیل سرخه

 

به طور خلاصه، یدک کش، امداد خودرو و خودروبر سرخه با ارائه خدمات کیفی و سریع، در حفظ امنیت و راحتی رانندگان در جاده‌ها نقش مهمی دارند. تلاش‌های این تیم‌ها به عنوان دوستانی ناگهانی در مسیرهای ایلام تشویق می‌شود که همیشه آماده‌اند به شما کمک کنند و مشکلات شما را به حداقل برسانند.

 

همچنین، امداد خودرو سرخه در مواقع اضطراری و بحرانی به رانندگان کمک می‌کند. این تیم‌ها با داشتن ابزارها و تجهیزات مناسب، به سرعت به محل حادثه می‌رسند و با تخصص خود، اقدام به رفع اشکال‌ترین موارد فنی می‌نمایند. این اقدامات نه تنها زمان طولانی‌تری را از مسافران در جاده‌ها حفظ می‌کند، بلکه از وقوع تصادفات و مشکلات بزرگتر جلوگیری می‌کند.

 

تماس فوری 09032486073

رزرو هتل در شهر وان ترکیه
Call Now Button