جرثقیل حمل خودرو نهاوند

“به وب‌سایت امداد خودرو نهاوند خوش آمدید! با افتخار، خدمات راه‌اندازی، تعمیر و نگهداری خودروی شما را ارائه می‌دهیم. با تیم مجرب و تخصصی ما، در هر زمان و در هر مکان، منتظر خدمت‌رسانی به شما هستیم. برای درخواست امداد فوری یا برنامه‌ریزی مرتبط با خودرویتان، به سایت ما مراجعه کنید و از خدمات حرفه‌ای ما بهره‌برید. اعتماد شما، انگیزه ماست.”

به وب‌ سایت یدک کش نهاوند، به عنوان یک پیشرو در ارائه خدمات خودروبر نهاوند، افتخار می‌بریم که تجربه‌ای بی‌نظیر از تعمیرات و خدمات خودرویی را به شما ارائه دهیم. تیم ما از تخصصی‌ترین متخصصان حوزه خودروسازی تشکیل شده است که با تجهیزات پیشرفته و دانش فنی روز، به ارائه خدمات با کیفیت و به موقع متعهدند.

آیا می خواهید در نهاوند جرثقیل اجاره کنید؟

  • نمی دانید چه نوع جرثقیلی در نهاوند اجاره کنید؟

  • سوال های در مورد  اجاره جرثقیل در نهاوند دارید؟

جرثقیل  حمل خودرو نهاوند و گروه جرثقیل ابراهیم همتی نیا  به شما  عزیزانی که نیاز به اجاره  دارید،با قیمت مناسب جرثقیل اجاره می دهیم. با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت.

نمی دانید چه نوع جرثقیلی در نهاوند  کار شما را انجام می دهد؟گروه اجاره به شما مشاوره می دهد تا جرثقیل مورد نظر را برای انجام کارتان اجاره کنید.

جرثقیل حمل خودرو نهاوند
جرثقیل حمل خودرو نهاوند

کدهای خودرهای استان نهاوند ۸۶ و ۹۶ می‌باشد. در خودروهای عمومی، تاکسی‌ها و خودروهای دولتی‌، حروف برای کلیه‌ی شهرهای استان یکسان است. اما در خودروهای شخصی این حرف بستگی به شهری دارد که پلاک خودرو در آن ثبت شده است.

استان نهاوند یکی از پهنا ورترین استان‌های کشور زیبای ایران است و شهر بزرگ نها وند، و پرجمعیت‌ترین شهر این استان و مرکز استان نهاوند است.

 مساحت این استان برابر با ۹۷٬۴۹۱ کیلومتر مربع است

 ۵٫۹ درصد مساحت کل کشور را شامل می‌شود و از منظر مساحت، هفتمین استان کشور ایران به حساب می آید

جرثقیل حمل خودرو نهاوند
جرثقیل حمل خودرو نهاوند

 

و اما در مورد جرثقیل  حمل خودرو نهاوند  ،جرثقیل وسیله ای است برای بلند کردن و جا به جا کردن  بارهای سنگین. در گذشته ها جرثقیل قدرت انسان یا حیوان را به کار می‌برده‌است.

 

در بیشتر پروژه‌های عمرانی جرثقیل برجی ( Tower crane) بیشترین کاربرد را دارد.

  • جرثقیل برجی یا به عبارتی تاورکرین که معمولاً در ساختمان‌های بلند مورد استفاده قرار می‌گیرد و به۳ صورت بر روی زمین نصب می‌شود.

  • جرثقیل سیار نهاوند – به دو صورت ثابت با نصب جکی (کفی یا بدون کفی، خودروبر و غیره) یا سیار کارگاهی (با بار) عمل می‌کند.

  • جرثقیل سقفی نهاوند- در سالن‌های صنعتی، تولیدی یا سایر خطوط (انبار، تعمیر و غیره) در ارتفاع بر روی خطوط باربر کناری قابل نصب است و عموماً به دو شکل جرثقیل سقفی تک پله یا تک پل و جفت پلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • جرثقیل شناور نهاوند- به دو صورت دروازه‌ای و نیم دروازه‌ای قابل استفاده می باشد

  • جرثقیل بازویی نهاوند – به ۲صورت بازویی  یا ستونی بازویی قابل استفاده در صنایع و جاهای مختلف است.

  • جرثقیل آویز نهاوند – درسالن‌ها و اماکنی با محدودیت ارتفاع و خطوط مونتاژ سری در ظرفیت تا ۵ تن قابل استفاده است.

  • جرثقیل خاص نهاوند – به‌صورت ترکیبی از گروه‌های قبلی استفاده می‌شود و در موارد استفاده خاص مانند پشته کردن و غیره دارای  کاربرد می باشد.

 

جرثقیل حمل خودرو نهاوند
جرثقیل حمل خودرو نهاوند

 

به منظور بلند نمودن بار در کارگاه‌ها، بسته به نوع فعالیت از طناب‌هایی با جنس‌های متفاوت استفاده می‌شود:

  • زنجیر ساخته شده از  آلیاژهای فولادی

  • طناب سیمی

  • نایلون

  • پلی استر

  • الیاف

  • طناب فیبری طبیعی و مصنوعی

 

 ۱۲ نکته بسیار مهم  که قبل از اجاره جرثقیل در نهاوند باید بدانید!

  1. قبل از تماس با اجاره جرقیل در نهاوند باید حداقل اطلاعاتی را در مورد کالای خود داشته باشید اطلاعاتی نظیر وزن و حجم بار  تا در موقع تماس با مشاور آن را ارائه دهید.

  2. اطلاعات ساختمانی ک محموله در آن قرار میگیرد ارتفاع ساختمان و فاصله بین محل استقرار جرثقیل تا ساخنمان را بدانید.

  3. اطلاعاتی در مورد فضایی که قصد دارید در آن جرثقیل  حمل خودرو نهاوند را کرایه کنید.

  4. بهتر است برای سرویس دهی بهتر از یک روز قبل یا حداقل چند ساعت قبل از انجام کار برای کرایه جرثقیل  حمل خودرو نهاوند اقدام کنید.

  5. گرفتن استعلام قیمت جرثقیل  حمل خودرو نهاوند از چند دفتر کرایه جرثقیل نهاوند، البته هرچقدر بیشتر این کار را انجام دهید برای انتخاب دفترا اجاره جرثقیل در نهاوند سردرگم تر میشوید.

  6. بازدید فضای کار جرثقیل توسط پرسنل دفترالبته قبل از بازدید با اطلاعاتی که شما در اختیار مشاور قرار میدهید به شما یک حدود قیمت ارائه میشود که در صورت قبول آن از مشاور درخواست بازدید فضای انجام کار را بکنید.

  7. اگر محل کاری که برای آن احتیاج  دارید خیابان یا معابر اصلی است حتما جهت گرفتن مجوز انسداد راه از راهنمایی و رانندگی اقدام کنید که دچار مشکل نشوید .

  8. بهتر است اگر شما در غرب نهاوند هستید از غرب نهاوند جرثقیل تهیه فرمایید یا اگر در شرق نهاوند هستید از شرق نهاوند جرثقیل تهیه فرمایید.

  9. اگر محل کار شما در محدوده طرح و ترافیک است باید از جرثقیل  حمل خودرو نهاوند مجاز به تردد محدوده طرح و ترافیک استفاده نمایید .

  10. در صورت امکان در ساعات کم تردد روز را  تهیه کنید یعنی کار خود را طوری برنامه ریزی کنید که به ساعات اوج ترافیک نزدیک نشود

  11.  از دفتر اجاره جرثقیلی اقدام به تهیه جرثقیل  حمل خودرو نهاوند کنید که پرسنل آن حتما دارای گواهینامه مخصوص جرثقیل باشند.

  12. اگر کالا یا دستگاه شما دارای حساسیت بالایی است قبل از جابه جایی اقدام به تهیه بیمه قلاب نمایید.

حمل و جابه جایی انواع مختلف از  کانکس ها در نهاوند، چیلر، دستگاه های صنعتی، دستگاه های بیمارستانی و آماده عقد قرارداد و همکاری با شرکت های خصوصی و دولتی در نهاوند

 

سریع ترین جابه جایی و حمل و نقل و خدماتی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را از پارس جرثقیل بخواهید.

 

صرفه جویی در هزینه ها

اجاره جرثقیل در نهاوند  به‌صرفه‌تر از خرید جرثقیل است و تنها در صورتی که پروژه شما بسیار بزرگ‌ و حجم کاری شما بالا است خرید جرثقیل به‌صرفه‌تر از اجاره جرثقیل است.

 با بیش ازچندین سال  سابقه کار در صنعت جرثقیل های کوچک و بزرگ همچنین بالابر و خودروبر آماده خدمات دهی به شما مشتریان عزیز

 

 

Call Now Button