یدک کش داران و امدادخودرو داران و خودروبر داران

یدک کش داران

یدک کش داران دارای کادری مجرب و دستگاههای امدادی بروز با تکنولوژی دنیا بدون کوچکترین نقص شماره امداد خودرو داران  در خدمات و در همه جا همراه شماست. پس دیگر نگران خرابی و حمل خودرو خود نباشید.

شماره تلفن امداد خودرو داران

09032486073

یدک کش داران زمانی که کلمه امداد خودرو  و خودروبر در کشورمان ایران وجود نداشت مردم در امر خرابی خودرو شماره یدک کش زنجان با مشکلات فراوانی روبرو میشدند ,ولی هم اکنون با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن امداد خودرو و خودروبر این مشکل حل شد .

یدک کش داران با داشتن شعبات مجاز تعمیرگاهی در تمامی نقاط ایران شرایط را طوری فراهم کرد که دیگر نگران تعمیرگاههای سودجو هم نباشید .یدک داران  و امداد خودرو  داران همیشه و همه جا در کنار شماست

یدک کش داران  دارای یدک کش و خودروبر های شماره یدک کش طارم هیدرولیکی و ارسال خودرو به تمامی نقاط ایران با بیمه بارنامه معتبر شرکت امداد خودرو و خودروبر قزوین بدون کوچکترین صدمه به خودروی شما و به مقصد رساندن خودرو شما در اسرع وقت .حمل خودروهای صفرکیلومتر , گذر موقت , خودروهای لوکس و گران قیمت, خودروهای وارداتی از جمله کیا , هیوندای , بنز , و … به تمامی نقاط ایران توسط یدک کش داران  و امداد خودرو داران

انتقال خودرو های صفر کیلومتر و کار کرده از کل آرادان به تمام نقاط ایران شماره یدک کش شاهرود در سریع ترین زمان و قیمت خودرو بر منصف انجام می شود.

یدک کش الیگودرز  مجهز به :

 

 

یدک کش داران
یدک کش داران

یدک کش داران  با سابقه درخشان چندین  ساله بوئین زهرا در رسته کاری امداد خودرو و خودروبر همیشه و در تمامی ساعات شبانه روز و تمامی نقاط ایران در تلاش است که مردم عزیز کشورمان از لحاظ نقص فنی خودرو هیچ نگرانی نداشته باشند .

یدک کش داران  دارای کادری مجرب و دستگاههای امدادی بروز با تکنولوژی دنیا بدون کوچکترین نقص در خدمات و در همه جا همراه شماست. پس دیگر نگران خرابی و حمل خودرو خود نباشید.

یدک کش داران همیشه در تلاش است به بهترین نحو ممکن خدمات امدادی را به نتیجه برساند که رضایت مشتریان گرامی را بدست آورد.

  این روزها خیلی کم پیش میاد که کسی بتونه بدون وسیله نقلیه نیازهای خودشو برطرف کنه ,پس طبیعیه که  خودرو بدلیل مشغله کاری زیاد و یا نبودن زمان کافی به دلیل عدم تعمیرات و سرویسهای مورد نیاز دچار نقص فنی بشه و در نتیجه خودروی شما در جاده و یا شهر دچار نقص فنی بشه .

اینجاست که کلمه امداد خودرو داران و خودروبر داران به ذهنتون خطور میکنه .پس اگه به دنباله یک امداد خودرو و خودروبر خوب میگردی کافیه با یکی از شماره های زیر تماس بگیری یدک کش نهاوندو مشکل خودرو رو بیان کنی و تیم امدادخودرو  و خودروبر  نسبت به مشکل خودروی شما تیم امدادی اعزام کنه.

زمانی که کلمه امداد گرمسار قم  و امداد خودرو  یدک کش شاهرود و خودروبر در کشورمان ایران وجود نداشت مردم در امر خرابی خودرو با مشکلات فراوانی روبرو میشدند ,ولی هم اکنون با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن امداد خودرو و خودروبر این مشکل حل شد .

 

  گردشگری ارومیه     

امدادخودرو داران و  نحوه امداد و یدک کشی،نقص فنی خودرو پیشامدی است که، هر راننده حداقل یکبار در دوران رانندگی خود با آن مواجه میشود.

این مسئله در اکثر موارد به صورت جزیی بوده و توسط شخص راننده قابل برطرف سازی می باشد. اما در برخی موارد دیگر، نقص فنی پیش آمده برای خودرو بسیار حاد است. به همین دلیل، تعمیر آن در محل ممکن نبوده و راننده قادر به راه اندازی خودرو خود نمی باشد.

به عنوان مثال اگر در ضمن مسافرت به شهری مانند داران، خودروی شما دچار نقص فنی شد و شما تخصص و یا تجهیزات و امکانات لازم برای تعمیر خودروی خود را نداشتید، پس:

در وهله ی اول باید باشماره تلفن امدادخودرو داران09032486073تماس حاصل فرمایید.

یدک کش داران
یدک کش داران

امدادخودرو داران مجهز به تعداد زیادیامدادخودرو  یدک کش با امکانات قابل قبول می باشد. امدادخودرو داران و یدک کش داران   در سریعترین زمان ممکن در محل حاضر شده و شما را در رفع مشکل فنی ایجاد شده یاری خواهد کرد.

امدادخودرو داران در سریعترین زمان ممکن در محل حاضر شده و شما را در رفع مشکل فنی ایجاد شده یاری خواهد کرد.

ضرورت استفاده از خدمات امداد خودرو داران

همسو با افزایش میزان استفاده ی افراد از خودروهای شخصی، آمار سوانح و نقص های فنی نیز به طور چشمگیری افزایش یافته است. علاوه بر این امروزه از تکنولوژی های پیچیده و پیشرفته تری در ساخت نسل جدید خودروها در مقایسه با نسلهای گذشته استفاده شده است. همین امر سبب شده تا افراد کمتر از گذشته بتوانند به هنگام بروز نقص فنی، مشکل ایجاد شده را حل نمایند. این امر یکی از دلایل تأسیس واحد هایی همچون امداد خودرو داران می باشد.

این واحد به منظور امدادرسانی به خودروهای دارای مشکلات فنی و جلوگیری از بروز هر چه بیشتر خسارات مالی و جانی به عموم، سازمان دهی شده است. این واحد امداد رسان از یدک کش ها و خودروبرهای مجهز و متخصصین فنی زبده جهت کمک به حل مشکلات رانندگان بهره می برد.

از این رو شما میتوانید در صورت بروز هرگونه نقص فنی و در هر ساعتی از شبانه روز با تماس با این مرکز، از خدمات خودرو بر داران و امدادخودرو داران استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که اصرار به حرکت دادن خودروی دارای نقص فنی یا تلاش برای تعمیر غیرتخصصی آن، میتواند احتمال بروز حادثه را افزایش دهد. همچنین این کار میتواند منجر به ایجاد خسارت های پرهزینه و در برخی موارد غیرقابل جبران برای خودروی شما گردد.

امداد خودرو داران  با استفاده از یدک کش و خودروبرهای مجهز و متخصصین فنی زبده به حل مشکلات رانندگان کمک میکند.

آشنایی با خدمات امدادخودرو داران  و یدک کش داران

امداد خودرو داران  با بهره گیری از تیم کارآزموده و حرفه ای در زمینه ی تعمیرات تخصصی خودرو و امور مرتبط با آن، در تمامی ساعات شبانه روز آماده ی امداد رسانی به شهروندان داران و هموطنان ساکن شهرهای مجاور داران می باشد.

این گروه با اعزام امدادخودرو داران

و خودروبر داران به صورت سیار در سطح شهر داران و شهرهای مجاور به رانندگان خدمات ارائه میدهد. لازم به ذکر است که خودروبر و یا یدک کش داران عموماً مجهز به لوازم یدکی ضروری خودرو همچون لاستیک، باتری، تسمه و … می باشند تا در صورت لزوم، ایرادات جزیی را در محل رفع نمایند.

امداد خودرو داران  مجهز به یدک کش، خودرو بر کفی، مکانیزه، چرخ گیر، کفی کش، جرثقیل های خودرو بر و انواع خودرو سواری امدادرسان می باشد. این گروه با بهره گیری از این امکانات و فرستادن مکانیک سیار به محل توانایی ارائه ی خدماتی از جمله؛ تنظیم موتور، باتری به باتری، سوخت رسانی، تعویض لاستیک، تسمه، تسمه تایم، لنت را دارا می باشد. همچنین در صورت عدم رفع نقص فنی، نسبت به حمل خودرو به محل مورد نظر شخص اقدام میکند.

امدادخودرو داران
یدک کش داران

توجه داشته باشید که فعالیت این مرکز تنها محدود به ارائه خدمات امداد جاده ای و یا ارسال امدادخودرو داران و  یدک کش داران به محل، جهت رفع نقص فنی خودرو نیست، بلکه این گروه امدادی در زمینه ی نقل و انتقال خودروهای کارکرده و صفر کیلومتر از شهر داران به تمامی نقاط کشور نیز فعالیت کرده و در سریعترین زمان و با بیشترین دقت ممکن، نسبت به انجام آن اقدام میکندامدادخودرو داران  مجهز به لوازم یدکی ضروری خودرو همچون لاستیک، باتری، تسمه و … می باشد.

جمع بندی امدادخودرو داران

امداد خودرو داران با بکارگیری تیم کارآزموده و متبحر در زمینه ی تعمیرات خودرو و نیز با بهره گیری از امکاناتی از قبیل؛ امدادخودرو داران و یدک کش داران، انواع خودرو بر و خودروهای سواری امدادرسان آماده است، تا در تمام ساعات شبانه روز در سطح شهر داران و شهرهای مجاور، خدماتی نظیر باتری به باتری، تنظیم موتور، سوخت رسانی، حمل خودرو، تعویض لاستیک، لنت، تسمه و … را به هموطنان ارائه کند.

همچنین این گروه علاوه بر امدادرسانی در زمینه رفع نقص فنی خودرو، در زمینه ی انتقال خودروهای صفر کیلومتر یا کارکرده از داران به کل نقاط کشور نیز فعالیت میکند.

 

Call Now Button