جرثقیل حمل خودرو در تهران

خودروبر تهران ، خودرو بر ،جرثقیل حمل خودرو در تهران ، امداد خودرو ، خودرو سوار ، حمل ماشین ، تریلی خودروبر

مجموعه خودروبر تهران مجری و ارائه دهنده خدمات تخصصی در حوزه ( امداد خودرو ، خودرو بر ، حمل خودرو ) آماده خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی به صورت شبانه روزی است.

خودروبر تهران

همانطور که مستحضرید یکی از خدمات پرتقاضا و مهم در صنعت وسایل نقلیه که نیازمند توجه و تخصص لازم برای انجام است ؛ حوزه خودروبر و حمل خودرو است.

حمل خودرو

انواع وسایل نقلیه قابل حمل توسط مجموعه خودروبر تهران

انواع خودروهای وارداتی و صفر
انواع خودروهای کلاسیک و نمایشگاهی
انواع خودرو های معیوب و تصادفی
و سایر ماشین آلات با وزن کمتر از 4 تن که در ابعاد کفی جایگیری شده و امکان حمل آن وجود داشته باشد.

جرثقیل حمل خودرو در تهران
جرثقیل حمل خودرو در تهران

حمل خودروی با سیستم چرخ گیر بدون آسیب رسانی به خودرو، امداد رسانی به تمامی نقاط تهران و حومه،خدمات شبانه روزی ،با نازلترین قیمت امدادخودرو وجدانی جزوء ارزان ترین یدک کش ها ،درسطح تهران میباشد

شرکت جرثقیل حمل خودرو در تهران با بیش از ده سال سابقه در زمینه یدک کش و خدمات یدک کش آنلاین برای مشتریان تهرانی و اطراف تهران در حال امداد رسانی می باشد.

خدمات یدک کش ما بصورت یدک کش خودرو شبانه روزی است، بطوری که در هر ساعت از شبانه روز تماس بگیرید.ما آماده هستیم که شما را یاری رسانیم.شماره یدک کش تهران ما به شماره 09032486073

نرخ یدک کش خودرو تهران ما مصوب اداره و کل صنف یدک کش های تهران می باشد و ریالی افزایش قیمت نداریم. تعرفه یدک کش خودرو سال 1400 دقیقا مثل تعرفه یدک کش خودرو سال 99 می باشد و فرقی ندارد. هزینه حمل خوردرو با ماشین یدک کش در سال 1400 کاملا مقرون به صرفه است.

جرثقیل حمل خودرو در تهران

جرتقیل حمل خودرو در تهران: خدمات جرتقیل ارزان برای حمل ماشین ها و… درتهران جرتقیل وجدانی مدت زمان طولانی است که آماده هرگونه خدمات در زمینه لیفتینگ را دارد با قیمت کاملا مناسب و ارزان در خدمت شما عزیزان است.

ماشین ها فقط در جادهای صاف دچار خرابی نمی شوند،گاهی آنها در چاله و گودال ها میفتند،اینجا باید شما آگاه باشید که با جرثقیل خودرو تماس بگیرید، که در ابتدا شما را از گودال خارج میکنیم سپس شما را با جرثقیل خودروبر جابجا می کنیم.

جرثقیل حمل خودرو در تهران

جرثقیل خودرو یکی از خدمات حرفه ای امداد خودروی وجدانی در شهر تهران می باشد ما به شما تضمین می دهیم بهترین قیمت و مختصص ترین نیروها به همراه تجهیزات مدرن برای شما ارسال خواهیم کرد

سرعت بسیار بالا در در رسیدن به شما
تجهیزات حرفه ای جرثقیل ماشین و خودرو در سراسر تهران
نیروی متخصص و مطمن برای خدمت رسانی عالی به شما
هزینه مناسب و ارزان ترین جرثقیل خودروی تهران

جرثقیل حمل خودرو در تهران

در صورتيكه وسیله نقلیه شما بعلت نقص فني نمیتواند حرکت کند، در هر لحظه از شبانه روز مي‌توانيد با تلفن 09032486073 امداد خودرو وجدانی تماس حاصل نمایید تا در رفع مشکل خودرو شما اقدام کنند.

امداد خودرو ها امروزه بسیار کاربردی هستند، دیگر مثل سابق افراد برای بکسل ماشین از ماشین دوست خود کمک نمی گیرند، چرا که می دانند این کار غیر اصولی باعث آسیب به شاسی های ماشین می شود.سایت امداد خودرو جرثقیل ما همیشه آماده پاسخگویی می باشد.

امداد خودرو  تهران یکی از قدیمی ترین امدادخودروهای سطح تهران می باشد که با چند دهه تجربه موفق و نیروهای متخصص و تجهیزات مدرن امداد خودرو توانسته به به شهروندان محترم تهران خدمات ارائه نماید و

سرعت بسیار بالا در امداد رسانی خودرو
داری تجهیزات مدرن و استاندارد امداد خودرو
نیروهای مختصص جهت امداد رسانی خودرو
هزینه مناسب و تعرفه استاندارد امداد خودرو
امداد رسانی خودرو به تمامی نقاظ تهران بصورت شبانه روزی

جرثقیل حمل خودرو در تهران

با نیسان جرثقیل دیگر در هیچ جای تهران و اطراف آن تنها نیستید،نیسان وجدانی ماشین شمارا براحتی بوکسل میکند.شما در هر زمان از طی شبانه روزر مي‌توانيد با شماره نیسان جرثقیل 09032486073 امداد خودرو تهران تماس حاصل نمایید

خدمات نیسان جرثقیل این روزها به شدت کارآمد شده است، چراکه این ماشین های جرثقیل نیسان، دارای جرثقیل و چرخگیر می باشد که هم برای خارج کردن ماشین و هم جابجایی خودرو بسیار عالی می باشد. بدون هیچ آسیبی خودرو خود را به تیم کارآزموده ما بسپارید.

نیسان جرقیل یکی از ارزان ترین و مطمن ترین امداد خودرو در سطح تهران می باشد تجهیزات مدرن همراه با نیروهای متخصص این شرکت را تبدیل به یکی از بزرگترین شرکت های امداد خودرو کرده است

تجهیزات مدرن و بروز نیسان جرثقیل
نیروهای متخصص و فنی
ارائه خدمات شبانه روزی نیسان جرثقیل

جرثقیل حمل خودرو در تهران

رزرو تور اقساطی استانبول

Call Now Button